07-01-2015، 02:43 AM
خیلی از مشترکان و استفاده کنندگان ایرانسل بر این باورند که تفاوتی بین سیم کارت های دیگه با آی سیم وجود نداره اما نباید فراموش کنیم که سرویس های تشویقی و سیستم پشتیبانی مجزا از مزیت های مطرح و مهم آی سیم هست. پس با این توضیحات در ادامه به معرفی سرویس ها و نحوه خرید سیم کارت های آی سیم می پردازم.
مزایای آی سیم
پرداخت هزینه ها به صورت دوره ای
پرداخت کردن هزینه ها به صورت ماهانه یکی از امکاناتیه که اگرچه تو سیمکارت های دائمی ایرانسل هم جز امکانات به حساب می اومد اما تو سیم کارت های آی سیم ، شرکت ایرانسل خیلی بیشتر روی اون مانور تبلیغاتی داشت و سرویس های دریافت و پرداخت قبوض رو هم متنوع کرد.
مرکز پشتیبانی مجزا
با توجه به مشترکان فراوون ایرانسل و نبودن مرکزهای پاسخگو به نیاز اون ها ، قرار دادن یک مرکز پاسخگویی مجزا برای سیم کارت های آی سیم ، یک امتیاز بزرگ برای خریداران به حساب میاد. شماره ۹۰۰ را میشه از سیمکارت آی سیم شماره گیری کرد و از خدمات پشتیبانی آی سیم استفاده کرد.
ارائه سند مالکیت
سیم کارت های ایرانسل تا قبل از عرضه سیم کارت های آی سیم دارای سند مالکیت معتبری نبودن و این مورد از ضعف های اساسی شرکت ایرانسل به حساب می اومد اما تو سیم کارت های آی سیم این مشکل تا حدودی رفع شده و مشترکین می تونن با دریافت سند مالکیت راحت تر از قبل مالکیت خودشون رو اثبات کنن.
ارائه گزارشات دوره ای
در پایان هر دوره (هر دوره ۲ ماه است) آی سیم به شما امکان مشاهده ریز حساب هاتون رو میده. با این سرویس شما می تونید در صحبت ها و هزینه های خودتون صرفه جویی کنید و مدیریت مناسبی برای دوره های بعدی خود داشته باشین.
سرویس های تشویقی
شرکت ایرانسل طرح های تشویقی منحصر به فردی برای صاحبان سیم کارت های آی سیم در نظر گرفته که همین امر می تونه دلیلی برای خریدن سیم کارت های آی سیم باشه. توجه داشته باشید که طرح های تشویقی و تخفیفی برای تمام سیم کارت ها هست ولی برخی از اون ها فقط مختص به آی سیم هست.
انتخاب شماره دلخواه
شرکت ایرانسل همیشه به مشترکان خود امکان انتخاب شماره رو در پیش شماره های مختلف خود میده اما این امکان به صورت دوره ای بوده و بعد از مدتی از دسترس خارج میشه. در خصوص آی سیم این مورد صدق نکرده و سرویس انتخاب شماره همچنان بر سر جای خود قرار داره و مشترکین میتونن سیم کارت مورد نظرشون رو انتخاب و خریداری کنن.
موفق باشید.
مزایای آی سیم
پرداخت هزینه ها به صورت دوره ای
پرداخت کردن هزینه ها به صورت ماهانه یکی از امکاناتیه که اگرچه تو سیمکارت های دائمی ایرانسل هم جز امکانات به حساب می اومد اما تو سیم کارت های آی سیم ، شرکت ایرانسل خیلی بیشتر روی اون مانور تبلیغاتی داشت و سرویس های دریافت و پرداخت قبوض رو هم متنوع کرد.
مرکز پشتیبانی مجزا
با توجه به مشترکان فراوون ایرانسل و نبودن مرکزهای پاسخگو به نیاز اون ها ، قرار دادن یک مرکز پاسخگویی مجزا برای سیم کارت های آی سیم ، یک امتیاز بزرگ برای خریداران به حساب میاد. شماره ۹۰۰ را میشه از سیمکارت آی سیم شماره گیری کرد و از خدمات پشتیبانی آی سیم استفاده کرد.
ارائه سند مالکیت
سیم کارت های ایرانسل تا قبل از عرضه سیم کارت های آی سیم دارای سند مالکیت معتبری نبودن و این مورد از ضعف های اساسی شرکت ایرانسل به حساب می اومد اما تو سیم کارت های آی سیم این مشکل تا حدودی رفع شده و مشترکین می تونن با دریافت سند مالکیت راحت تر از قبل مالکیت خودشون رو اثبات کنن.
ارائه گزارشات دوره ای
در پایان هر دوره (هر دوره ۲ ماه است) آی سیم به شما امکان مشاهده ریز حساب هاتون رو میده. با این سرویس شما می تونید در صحبت ها و هزینه های خودتون صرفه جویی کنید و مدیریت مناسبی برای دوره های بعدی خود داشته باشین.
سرویس های تشویقی
شرکت ایرانسل طرح های تشویقی منحصر به فردی برای صاحبان سیم کارت های آی سیم در نظر گرفته که همین امر می تونه دلیلی برای خریدن سیم کارت های آی سیم باشه. توجه داشته باشید که طرح های تشویقی و تخفیفی برای تمام سیم کارت ها هست ولی برخی از اون ها فقط مختص به آی سیم هست.
انتخاب شماره دلخواه
شرکت ایرانسل همیشه به مشترکان خود امکان انتخاب شماره رو در پیش شماره های مختلف خود میده اما این امکان به صورت دوره ای بوده و بعد از مدتی از دسترس خارج میشه. در خصوص آی سیم این مورد صدق نکرده و سرویس انتخاب شماره همچنان بر سر جای خود قرار داره و مشترکین میتونن سیم کارت مورد نظرشون رو انتخاب و خریداری کنن.
موفق باشید.