18-10-2015، 10:06 PM
اوپو یکی از کمپانیهای بزرگ اما کمتر شناخته شدهی فعال در حوزهی گوشیهای هوشمند است که قصد دارد بصورت مستقیم و بدون واسطه وارد بازار ایران شود. این کمپانی با ارائهی محصولات خلاقانهای همچون N1 Mini با دوربین گردان سعی دارد تا نوآوری خود را به رخ رقبا بکشد
اوپو در ماه اگوست سال ۲۰۱۵ موفق به کسب جایگاه دومین تولیدکنندهی بزرگ گوشی هوشمند در بازار چین شد. این شرکت محصولات جذابی همچون اوپو R7 Plus با رکورد بالاترین ماندگاری شاٰرژ باتری در بین فبلتها یا باریکترین تلفنهوشمند جهان با ضخامت ۴.۸۵ میلیمتر را در کارنامهی خود دارد. این کمپانی همچنین با بکارگیری یک مکانیزیم خاص موفق شده تا از یک دوربین برای استفادهی جلوی و عقب در گوشی N1 بهره ببرد.
اوپو علاوه بر بازار چین تلاش میکند تا بازارهای جهانی را نیز بدست آورد. این کمپانی در همین راستا، اسپانسر رسمی تیم بارسلونا شده است. اوپو ارزیابی بازار ایران را از چند ماه پیش آغاز کرده و قصد دارد بصورت رسمی و بدون واسطه در بازار کشور حضور داشته باشد و محصولات موبایل خود را عرضه کند
جین ون - مدیر برند اوپو در گفتگوی اختصاصی، زمان تقریبی عرضهی محصولات این شرکت به بازار ایران حدود ۵ تا ۶ ماه اعلام کرد. این کمپانی در این فاصلهی زمانی زیرساختهای لازم برای حضور در ایران و همچنین امکان عرضهی محصولات این شرکت از طریق اپراتورها را بررسی خواهد کرد