05-02-2016، 12:17 PM
Apple ديروز یکبار دیگر عنوان ارزشمند ترین برند جهان را در اختیار گرفته است.
البته کمپانی مذکور طی هفته ی جاری و هنگامیکه در روز دوشنبه آلفابت، یا همان هولدینگ مالک گوگل، گزارش مالی با ارقامی فراتر از انتظارت منتشر نمود عنوان یاد شده را به این هولدینگ واگذار کرد.
بنابر اين ارزش سهام آلفابت به یکباره اوج گرفت و سبب شد میزان ارزشمندی این هولدینگ بیشتر از میزان ارزشمندی برند اپل شود. اما در پایان روز کاری چهارشنبه گذشته و پس از به پایان رسیدن جو کاذب مرتبط به آمار و ارقام مالی آلفابت، ارزش سهامش سه درصد کاهش داشته اند در حالیکه قیمت سهام اپل تغییر خاصی نکرده و ثابت مانده است.
در نتیجه ی همین امر سرمایه آلفابت ۵۰۰ میلیارد دلار و سرمایه شرکت رقیب، یعنی یاران تیم کوک، ۵۳۵ میلیارد دلار برآیند می گردد و در نتیجه اپل در فاصله ی کوتاهی به صدر فهرست توانمند ترین برندهای جهان بر می گردد و آلفابت تنها دو روز عنوان ارزشمند ترین برند دنیا را در اختیار داشته است.
هفته پیش اپل گزارش مالی اش از سه ماهه اخیر را منتشر کرد که در آن از نظر عایدی رکوردی جدید به ثبت رسیده بود و البته این در حالیست که آلفابت سرویس های متعدد بسیاری دارد و کاربرانش از مرز عدد یک میلیارد گذر کرده اند.
ازسوی دیگر میدان، گوگل از تبلیغات آنلاین بیش از هر زمان دیگری در حال کسب درآمد است، اما مرتباً و به علت رقابتی بودن بازار مجبور به کاهش هزینه دریافتی در ازای هر کلیک بر روی آگهی ها بوده. بر همین اساس به نظر می آید
این دو شرکت طی هفته ها و ماه های پیش رو بازهم رقابتی نزدیک را تجربه کرده و شاید عنوان ارزشمندترین برند جهان مجدداً میان آنها دست به دست شود.
البته کمپانی مذکور طی هفته ی جاری و هنگامیکه در روز دوشنبه آلفابت، یا همان هولدینگ مالک گوگل، گزارش مالی با ارقامی فراتر از انتظارت منتشر نمود عنوان یاد شده را به این هولدینگ واگذار کرد.
بنابر اين ارزش سهام آلفابت به یکباره اوج گرفت و سبب شد میزان ارزشمندی این هولدینگ بیشتر از میزان ارزشمندی برند اپل شود. اما در پایان روز کاری چهارشنبه گذشته و پس از به پایان رسیدن جو کاذب مرتبط به آمار و ارقام مالی آلفابت، ارزش سهامش سه درصد کاهش داشته اند در حالیکه قیمت سهام اپل تغییر خاصی نکرده و ثابت مانده است.
در نتیجه ی همین امر سرمایه آلفابت ۵۰۰ میلیارد دلار و سرمایه شرکت رقیب، یعنی یاران تیم کوک، ۵۳۵ میلیارد دلار برآیند می گردد و در نتیجه اپل در فاصله ی کوتاهی به صدر فهرست توانمند ترین برندهای جهان بر می گردد و آلفابت تنها دو روز عنوان ارزشمند ترین برند دنیا را در اختیار داشته است.
هفته پیش اپل گزارش مالی اش از سه ماهه اخیر را منتشر کرد که در آن از نظر عایدی رکوردی جدید به ثبت رسیده بود و البته این در حالیست که آلفابت سرویس های متعدد بسیاری دارد و کاربرانش از مرز عدد یک میلیارد گذر کرده اند.
ازسوی دیگر میدان، گوگل از تبلیغات آنلاین بیش از هر زمان دیگری در حال کسب درآمد است، اما مرتباً و به علت رقابتی بودن بازار مجبور به کاهش هزینه دریافتی در ازای هر کلیک بر روی آگهی ها بوده. بر همین اساس به نظر می آید
این دو شرکت طی هفته ها و ماه های پیش رو بازهم رقابتی نزدیک را تجربه کرده و شاید عنوان ارزشمندترین برند جهان مجدداً میان آنها دست به دست شود.
..........