04-11-2015، 11:50 AM
آن دسته از مشتریان اپل که در داخل آمریکا به صورت آنلاین آیفون، آیپد و یا اپل واچ خریداری کنند، امکان استفاده از گزینه personal pickup را دارند، امکانی که به آنها اجازه می دهد دستگاه جدید خود را یک ساعت پس از خرید آنلاین، از نزدیک ترین فروشگاه اپل دریافت کنند. این سرویس در حال حاضر فقط در آمریکا ارائه می شود، ولی به نظر می رسد شهروندان بریتانیا، فرانسه، استرالیا و چند کشور دیگر نیز به زودی از آن بهره مند خواهند شد. اپل 460 فروشگاه در سراسر جهان دارد، که 260 تا از آنها در آمریکا قرار دارند.
در حالی که این خبر هنوز به صورت رسمی از جانب اپل تایید نشده، گفته می شود سرویس personal pickup از ماه جاری در خارج از آمریکا آغاز به کار کند. به احتمال زیاد آغاز به کار این سرویس با عرضه iPad Pro جدید همزمان خواهد بود. گفته می شود این تبلت از تاریخ 11 نوامبر روانه بازار می شود. اپل مدتی است که نیروهای شاغل در فروشگاه های این شرکت در خارج از آمریکا را در این زمینه آموزش می دهد. سایر گمانه زنی ها این ایده را مطرح کرده اند که با توجه به پیش رو بودن زمان عرضه تبلت جدید اپل، و پیش رو بودن فصل پر تب و تاب تعطیلات سال نو میلادی و بالا گرفتن تب خرید مردم، اپل ترجیح می دهد این برنامه را اوایل سال بعد آغاز کند.
مزیت استفاده از این سرویس این است که مشتری در حالی وارد فروشگاه می شود که تصمیمات اصلی خود درباره محصول، از جمله رنگ، میزان حافظه داخلی و غیره را گرفته است. و قطعأ همه ما دوست داریم محصولی که خریداری کرده ایم در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مان برسد. مشتریان اپل در آمریکا پس از خرید آنلاین، پیغامی را مبنی بر حاضر بودن سفارش خود دریافت می کنند. مزیت استفاده مشتریان از این سرویس برای اپل این است که با حضور مشتری در فروشگاه، احتمال خرید وسایل جانبی برای محصول اصلی افزایش پیدا می کند.
در حالی که این خبر هنوز به صورت رسمی از جانب اپل تایید نشده، گفته می شود سرویس personal pickup از ماه جاری در خارج از آمریکا آغاز به کار کند. به احتمال زیاد آغاز به کار این سرویس با عرضه iPad Pro جدید همزمان خواهد بود. گفته می شود این تبلت از تاریخ 11 نوامبر روانه بازار می شود. اپل مدتی است که نیروهای شاغل در فروشگاه های این شرکت در خارج از آمریکا را در این زمینه آموزش می دهد. سایر گمانه زنی ها این ایده را مطرح کرده اند که با توجه به پیش رو بودن زمان عرضه تبلت جدید اپل، و پیش رو بودن فصل پر تب و تاب تعطیلات سال نو میلادی و بالا گرفتن تب خرید مردم، اپل ترجیح می دهد این برنامه را اوایل سال بعد آغاز کند.
مزیت استفاده از این سرویس این است که مشتری در حالی وارد فروشگاه می شود که تصمیمات اصلی خود درباره محصول، از جمله رنگ، میزان حافظه داخلی و غیره را گرفته است. و قطعأ همه ما دوست داریم محصولی که خریداری کرده ایم در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مان برسد. مشتریان اپل در آمریکا پس از خرید آنلاین، پیغامی را مبنی بر حاضر بودن سفارش خود دریافت می کنند. مزیت استفاده مشتریان از این سرویس برای اپل این است که با حضور مشتری در فروشگاه، احتمال خرید وسایل جانبی برای محصول اصلی افزایش پیدا می کند.