06-02-2016، 11:29 PM
تعدادی از کاربران گوشی های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس ساخت شرکت اپل به تازگی خبر از بروز مشکلات جدی در عملکرد گوشی هوشمند خود پس از تعمیر آن توسط تعمیرکاران متفرقه داده اند. در همه این موارد، آیفون هایی که دچار مشکل شده اند خطای “Error 53” را نمایش می دهند. این مشکل پس از تعمیر دکمه اصلی در پایین گوشی و یا کابل متصل شده به آن بوجود آمده است.
به عبارت دیگر، پس از انجام این تعمیرات، گوشی های اپل بدون هیچ گونه نقصی کار می کردند، تا اینکه کاربران iOS 9 را روی آن نصب کردند. پس از آن، پیام خطا روی صفحه نمایش داده می شود و استفاده از گوشی را غیر ممکن می سازد.
همچنین، همه فایل های تصویری، اطلاعاتی و هر چیز دیگری که روی گوشی ذخیره شده باشد نیز از بین می رود. برخی معتقدند این مشکل پس از آن رخ می دهد که iOS 9 شروع به بررسی اصالت همه قطعات سخت افزاری بکار رفته در گوشی می کند. پس از اینکه سیستم عامل نمی تواند با موفقیت اصالت همه این قطعات را تایید کند، گوشی غیر قابل استفاده شده و تنها راه حل، خرید یک گوشی دیگر است.
کاربرانی که با این مشکل دست به گریبان هستند اپل را متهم کرده اند که در اطلاع رسانی درباره چنین مشکلی به کاربران و تعمیرکاران کوتاهی کرده است. بسیاری بر این باورند که اپل شماره خطای 53 را به این منظور طراحی کرده که گوشی های این شرکت فقط توسط خودش تعمیر شوند.
به عبارت دیگر، پس از انجام این تعمیرات، گوشی های اپل بدون هیچ گونه نقصی کار می کردند، تا اینکه کاربران iOS 9 را روی آن نصب کردند. پس از آن، پیام خطا روی صفحه نمایش داده می شود و استفاده از گوشی را غیر ممکن می سازد.
همچنین، همه فایل های تصویری، اطلاعاتی و هر چیز دیگری که روی گوشی ذخیره شده باشد نیز از بین می رود. برخی معتقدند این مشکل پس از آن رخ می دهد که iOS 9 شروع به بررسی اصالت همه قطعات سخت افزاری بکار رفته در گوشی می کند. پس از اینکه سیستم عامل نمی تواند با موفقیت اصالت همه این قطعات را تایید کند، گوشی غیر قابل استفاده شده و تنها راه حل، خرید یک گوشی دیگر است.
کاربرانی که با این مشکل دست به گریبان هستند اپل را متهم کرده اند که در اطلاع رسانی درباره چنین مشکلی به کاربران و تعمیرکاران کوتاهی کرده است. بسیاری بر این باورند که اپل شماره خطای 53 را به این منظور طراحی کرده که گوشی های این شرکت فقط توسط خودش تعمیر شوند.