10-08-2015، 05:35 PM
سرویس پوشه ایرانسل اولین سرویس خدمات ابری شخصی در ایران است که در اختیار مشترکین اعتباری علاقهمند به فناوریهای نوین قرار میگیرد. در دنیای امروز که استفاده از ابزار الکترونیکی جهت برقراری ارتباطات گوناگون تبدیل به امری بدیهی شده است، وجود حافظهای کلی برای در بر گرفتن و یکپارچه سازی کلیه اطلاعاتی که افراد روی گوشی تلفن همراه خود یا در صندوق پست الکترونیکی و رایانه شخصی یا ابزارهای دیگر نگهداری میکنند، روشی ساده و ضروری جلوه میکند.
سرویس پوشه ایرانسل این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید فایلهای خود را به اشتراک بگذارید، از سرویسهای ارسال پیام به سهولت استفاده کنید و لیست مخاطبین و پیامهای با ارزش خود را حفظ نمایید.
برای بهره مندی از امکانات سرویس پوشه ایرانسل، کاربران میتوانند از برنامه کاربردی کامپیوتری (PC Application)، برنامه کاربردی موبایل سیستم عامل اندروید، نسخه سیستم عامل سیمبین (برای تعداد محدودی گوشی) و پورتال اینترنتی سرویس پوشه ایرانسل استفاده کنند. برای کار با این سرویس کافیست وارد پورتال اینترنتی آن شده و از طریق دریافت بسته خدمات مورد نیاز خود، کار با سرویس را شروع کنید.
برای دریافت برنامه کاربردی کامپیوتری یا برنامه کاربردی موبایل سرویس پوشه ایرانسل، کاربران میتوانند به پورتال اینترنتی سرویس به نشانی سرویس پوشه ایرانسل مراجعه کرده و از بخش دانلود، فایل های مربوط به برنامه کاربردی کامپیوتری و موبایل را دریافت کنند.
لازم به ذکر است برای آشنایی با این سرویس، ایرانسل نسخه آزمایشی را در اختیار علاقهمندان قرار میدهد.
مشخصههای اصلی سرویس:
مدیریت لیست تماسها
گروهبندی مخاطبین به گروههایی نظیر دوستان، اقوام یا همکاران
مدیریت لیست تماسها، امکان ایجاد، حذف و ویرایش اطلاعات تماس مخاطبین
مشاهده پروفایل مخاطبین و یا جستجوی مخاطبی خاص
مشاهده وضعیت دوستان در پوشه شخصی خود (وضعیت آنلاین، مشغول، آفلاین و ...)
مدیریت «پیامکها»و «پیامهای چندرسانهای»
گروهبندی یا آرشیو پیامها
امکان ارسال و دریافت پیامها حتی در وضعیت خاموشی گوشی به کمک کانال پورتال اینترنتی و برنامه کاربردی
**** کردن یا مرتب کردن پیامها
امکان ارسال پیامها و پیامهای چند رسانهای در زمان مشخص
مدیریت «فایلها»
ارائه فضای مجازی به کاربر برای قرار دادن فایلهای پشتیبان خود
آپلود و دانلود انواع فایلها از قبیل تصویر، متن و ...
به اشتراک گذاری فایلها برای دوستان
امکان اطلاع رسانی به دوستان از طریق ارسال پیامک در خصوص فایلهای به اشتراک گذاشته شده
امکان ثبت نظرات در مورد فایل به اشتراک گذاشته شده
نحوه فعالسازی سرویس پوشه ایرانسل: برای فعالسازی سرویس پوشه ایرانسل کاربر باید به پرتال سرویس پوشه ایرانسل مراجعه کرده و اقدام به ایجاد حساب کاربری جدید نماید. برای ایجاد حساب کاربری جدید، ابتدا کاربر شماره تلفن همراه اعتباری خود را در پنجره مربوطه وارد می کند تا پیامک حاوی کد تایید را دریافت کند.
پس از ارسال پیامک توسط سرویس پوشه ایرانسل پنجره حاوی انواع بسته های خدمات برای کاربر نمایش داده خواهد شد تا وی بسته خدمات مورد نظر خود را انتخاب نماید.
نحوه تمدید بسته خدمات: در صورت اتمام زمان بسته خدمات کاربر در صورتی که بسته خدمات فعال غیر از بسته خدمات آزمایشی باشد، امکان تمدید بسته خدمات از طریق سرویس پوشه ایرانسل بطور خودکار فراهم است، بدین صورت که در صورت کافی بودن مبلغ اعتبار کاربر، سرویس پوشه ایرانسل بسته خدمات فعال کاربر را برای وی تمدید می کند. در صورتی که کاربر تمایل به انتخاب بسته خدمات دیگری دارد باید خود او اقدام به انتخاب بسته خدمات نماید.
توجه نمایید که در صورت ناکافی بودن مبلغ اعتبار کاربر برای تمدید بسته خدمات یا فعال بودن بسته خدمات آزمایشی کاربر، و در صورتی که کاربر اقدام به انتخاب بسته خدمات ننماید، بعد از زمان انقضای بسته خدمات، اطلاعات کاربر تا یک ماه پس از زمان انقضا، در سرویس پوشه ایرانسل نگهداری شده و امکان مشاهده و بازیابی اطلاعات وجود دارد. پس از آن در صورتی که کاربر برای فعالسازی سرویس پوشه ایرانسل اقدام نکند، اطلاعات کاربر از سرویس پاک خواهد شد.
بستههای خدمات سرویس پوشه ایرانسل
سرویس پوشه ایرانسل در بستههای متنوعی برای مشترکین ارائه شده که اطلاعات و تعرفههای مربوطه به شرح جدول زیر اعلام میگردد:
مشاهده مانده حساب
کاربران برای اطلاع از مانده حساب پیام کوتاه و پیام چند رسانهای، میتوانند کد دستوری *۱۴۱*۱۹# را از خط ایرانسل خود شمارهگیری نمایند.
سرویس پوشه ایرانسل این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید فایلهای خود را به اشتراک بگذارید، از سرویسهای ارسال پیام به سهولت استفاده کنید و لیست مخاطبین و پیامهای با ارزش خود را حفظ نمایید.
برای بهره مندی از امکانات سرویس پوشه ایرانسل، کاربران میتوانند از برنامه کاربردی کامپیوتری (PC Application)، برنامه کاربردی موبایل سیستم عامل اندروید، نسخه سیستم عامل سیمبین (برای تعداد محدودی گوشی) و پورتال اینترنتی سرویس پوشه ایرانسل استفاده کنند. برای کار با این سرویس کافیست وارد پورتال اینترنتی آن شده و از طریق دریافت بسته خدمات مورد نیاز خود، کار با سرویس را شروع کنید.
برای دریافت برنامه کاربردی کامپیوتری یا برنامه کاربردی موبایل سرویس پوشه ایرانسل، کاربران میتوانند به پورتال اینترنتی سرویس به نشانی سرویس پوشه ایرانسل مراجعه کرده و از بخش دانلود، فایل های مربوط به برنامه کاربردی کامپیوتری و موبایل را دریافت کنند.
لازم به ذکر است برای آشنایی با این سرویس، ایرانسل نسخه آزمایشی را در اختیار علاقهمندان قرار میدهد.
مشخصههای اصلی سرویس:
مدیریت لیست تماسها
گروهبندی مخاطبین به گروههایی نظیر دوستان، اقوام یا همکاران
مدیریت لیست تماسها، امکان ایجاد، حذف و ویرایش اطلاعات تماس مخاطبین
مشاهده پروفایل مخاطبین و یا جستجوی مخاطبی خاص
مشاهده وضعیت دوستان در پوشه شخصی خود (وضعیت آنلاین، مشغول، آفلاین و ...)
مدیریت «پیامکها»و «پیامهای چندرسانهای»
گروهبندی یا آرشیو پیامها
امکان ارسال و دریافت پیامها حتی در وضعیت خاموشی گوشی به کمک کانال پورتال اینترنتی و برنامه کاربردی
**** کردن یا مرتب کردن پیامها
امکان ارسال پیامها و پیامهای چند رسانهای در زمان مشخص
مدیریت «فایلها»
ارائه فضای مجازی به کاربر برای قرار دادن فایلهای پشتیبان خود
آپلود و دانلود انواع فایلها از قبیل تصویر، متن و ...
به اشتراک گذاری فایلها برای دوستان
امکان اطلاع رسانی به دوستان از طریق ارسال پیامک در خصوص فایلهای به اشتراک گذاشته شده
امکان ثبت نظرات در مورد فایل به اشتراک گذاشته شده
نحوه فعالسازی سرویس پوشه ایرانسل: برای فعالسازی سرویس پوشه ایرانسل کاربر باید به پرتال سرویس پوشه ایرانسل مراجعه کرده و اقدام به ایجاد حساب کاربری جدید نماید. برای ایجاد حساب کاربری جدید، ابتدا کاربر شماره تلفن همراه اعتباری خود را در پنجره مربوطه وارد می کند تا پیامک حاوی کد تایید را دریافت کند.
پس از ارسال پیامک توسط سرویس پوشه ایرانسل پنجره حاوی انواع بسته های خدمات برای کاربر نمایش داده خواهد شد تا وی بسته خدمات مورد نظر خود را انتخاب نماید.
نحوه تمدید بسته خدمات: در صورت اتمام زمان بسته خدمات کاربر در صورتی که بسته خدمات فعال غیر از بسته خدمات آزمایشی باشد، امکان تمدید بسته خدمات از طریق سرویس پوشه ایرانسل بطور خودکار فراهم است، بدین صورت که در صورت کافی بودن مبلغ اعتبار کاربر، سرویس پوشه ایرانسل بسته خدمات فعال کاربر را برای وی تمدید می کند. در صورتی که کاربر تمایل به انتخاب بسته خدمات دیگری دارد باید خود او اقدام به انتخاب بسته خدمات نماید.
توجه نمایید که در صورت ناکافی بودن مبلغ اعتبار کاربر برای تمدید بسته خدمات یا فعال بودن بسته خدمات آزمایشی کاربر، و در صورتی که کاربر اقدام به انتخاب بسته خدمات ننماید، بعد از زمان انقضای بسته خدمات، اطلاعات کاربر تا یک ماه پس از زمان انقضا، در سرویس پوشه ایرانسل نگهداری شده و امکان مشاهده و بازیابی اطلاعات وجود دارد. پس از آن در صورتی که کاربر برای فعالسازی سرویس پوشه ایرانسل اقدام نکند، اطلاعات کاربر از سرویس پاک خواهد شد.
بستههای خدمات سرویس پوشه ایرانسل
سرویس پوشه ایرانسل در بستههای متنوعی برای مشترکین ارائه شده که اطلاعات و تعرفههای مربوطه به شرح جدول زیر اعلام میگردد:
مشاهده مانده حساب
کاربران برای اطلاع از مانده حساب پیام کوتاه و پیام چند رسانهای، میتوانند کد دستوری *۱۴۱*۱۹# را از خط ایرانسل خود شمارهگیری نمایند.
بگذار به ضرب شمشیر یک دلاور بمیرم،پولادی در قلب و لبخندی بر لب...
قبلا چنین میگفتم
حال همه چیزم را از دست داده ام
حتی مردنم را...
قبلا چنین میگفتم
حال همه چیزم را از دست داده ام
حتی مردنم را...