09-06-2015، 05:44 PM
ایرانسل نمایش پیام روی صفحه نمایش گوشی تماس گیرنده را ممکن کرد.
برای اولین بار در ایران، سرویس “پیام پیشواز” توسط ایرانسل عرضه شد. با این سرویس جدید، مشترکین ایرانسل میتوانند جمله یا متن دلخواه خود را برای اطلاعرسانی در خصوص وضعیت خود و یا برقراری ارتباط با دیگران تنظیم و روی صفحه نمایش تلفن همراه تماسگیرندگان خود، به نمایش بگذارند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، عملکرد این سرویس مشابه سرویس آهنگ پیشواز است که با استفاده از آن، مشترکین با موسیقی مورد علاقه خود، به استقبال تماس گیرندگان میروند؛ با این تفاوت که با سرویس پیام پیشواز، متن انتخابی مشترک، در تمامی تماسهایی که با شماره یا شمارههای مورد نظر وی برقرار میشود، بهصورت یک فلش، پیام بر روی تلفن مشترک تماس گیرنده ایرانسلی نمایش داده میشود.
براین اساس، در حالیکه فرد تماس گیرنده با مشترک ایرانسل در انتظار پاسخگویی است، وی میتواند احساس خود در آن لحظه، وضعیت دسترسی یا یک جمله آموزنده را با او به اشتراک بگذارد و از این سرویس می توان به عنوان روش جدید برقراری ارتباط در مواردی که مشترکین ایرانسل، قادر به پاسخگویی نیستند استفاده کنند.
همچنین مشترکین ایرانسلی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند نیز میتوانند از امکان تنظیم پیام و نمایش آن برای مخاطبان و کاهش هزینه ارسال پیامک بین المللی استفاده کنند.
امکان ثبت نام یا لغو سرویس و یا تنظیم وضعیت از طریق ارسال پیامک، استفاده از این سرویس را بسیار آسان نموده و به زودی از طریق پورتال اینترنتی ویژه پیام پیشواز ایرانسل، میتوان پیامهای گوناگون را برای مخاطبان متفاوت و در زمان های متفاوت، تنظیم کرد.
امکان تعریف لیست مجاز استفاده از سرویس برای نمایش پیام برای یک یا چند شماره خاص و امکان تعریف لیست غیر مجاز برای عدم نمایش پیام به یک یا چند شماره خاص از دیگر ویژگیهای این سرویس جدید ایرانسل است.
مشترکین سیمکارتهای اعتباری ایرانسل، برای فعال سازی و استفاده از این سرویس لازم است عبارت”OZV” را به 8585 پیامک کنند. پس از آن امکان تنظیم عبارت انتخابی ممکن میشود. غیرفعال سازی این سرویس نیز از طریق ارسال عبارت “LAGHV” به 8585 در هر لحظه امکان پذیر است. برای تنظیم عبارت انتخابی، میتوان عبارت مورد نظر را به ۸۵۸۵ پیامک کرد. در این صورت، عبارت پیامک شده، در صورت وجود جایگزین عبارت قبلی تنظیم شده، میشود.
ثبت نام و استفاده از این سرویس هم اکنون تنها از طریق پیامک امکان پذیر است و پورتال اینترنتی پیام پیشواز ایرانسل، به زودی در اختیار مشترکین قرار میگیرد.
هزینه استفاده از سرویس ماهیانه 500 تومان تعیین شده که امکان انتخاب ۳۰ پیام پیشواز را به مشترکین میدهد.
بنابر اعلام، پس از پایان مهلت یک ماهه، برای ادامه استفاده از این سرویس ضروریست مشترکین مجددا درخواست اشتراک ارسال کنند.
برای اولین بار در ایران، سرویس “پیام پیشواز” توسط ایرانسل عرضه شد. با این سرویس جدید، مشترکین ایرانسل میتوانند جمله یا متن دلخواه خود را برای اطلاعرسانی در خصوص وضعیت خود و یا برقراری ارتباط با دیگران تنظیم و روی صفحه نمایش تلفن همراه تماسگیرندگان خود، به نمایش بگذارند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، عملکرد این سرویس مشابه سرویس آهنگ پیشواز است که با استفاده از آن، مشترکین با موسیقی مورد علاقه خود، به استقبال تماس گیرندگان میروند؛ با این تفاوت که با سرویس پیام پیشواز، متن انتخابی مشترک، در تمامی تماسهایی که با شماره یا شمارههای مورد نظر وی برقرار میشود، بهصورت یک فلش، پیام بر روی تلفن مشترک تماس گیرنده ایرانسلی نمایش داده میشود.
براین اساس، در حالیکه فرد تماس گیرنده با مشترک ایرانسل در انتظار پاسخگویی است، وی میتواند احساس خود در آن لحظه، وضعیت دسترسی یا یک جمله آموزنده را با او به اشتراک بگذارد و از این سرویس می توان به عنوان روش جدید برقراری ارتباط در مواردی که مشترکین ایرانسل، قادر به پاسخگویی نیستند استفاده کنند.
همچنین مشترکین ایرانسلی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند نیز میتوانند از امکان تنظیم پیام و نمایش آن برای مخاطبان و کاهش هزینه ارسال پیامک بین المللی استفاده کنند.
امکان ثبت نام یا لغو سرویس و یا تنظیم وضعیت از طریق ارسال پیامک، استفاده از این سرویس را بسیار آسان نموده و به زودی از طریق پورتال اینترنتی ویژه پیام پیشواز ایرانسل، میتوان پیامهای گوناگون را برای مخاطبان متفاوت و در زمان های متفاوت، تنظیم کرد.
امکان تعریف لیست مجاز استفاده از سرویس برای نمایش پیام برای یک یا چند شماره خاص و امکان تعریف لیست غیر مجاز برای عدم نمایش پیام به یک یا چند شماره خاص از دیگر ویژگیهای این سرویس جدید ایرانسل است.
مشترکین سیمکارتهای اعتباری ایرانسل، برای فعال سازی و استفاده از این سرویس لازم است عبارت”OZV” را به 8585 پیامک کنند. پس از آن امکان تنظیم عبارت انتخابی ممکن میشود. غیرفعال سازی این سرویس نیز از طریق ارسال عبارت “LAGHV” به 8585 در هر لحظه امکان پذیر است. برای تنظیم عبارت انتخابی، میتوان عبارت مورد نظر را به ۸۵۸۵ پیامک کرد. در این صورت، عبارت پیامک شده، در صورت وجود جایگزین عبارت قبلی تنظیم شده، میشود.
ثبت نام و استفاده از این سرویس هم اکنون تنها از طریق پیامک امکان پذیر است و پورتال اینترنتی پیام پیشواز ایرانسل، به زودی در اختیار مشترکین قرار میگیرد.
هزینه استفاده از سرویس ماهیانه 500 تومان تعیین شده که امکان انتخاب ۳۰ پیام پیشواز را به مشترکین میدهد.
بنابر اعلام، پس از پایان مهلت یک ماهه، برای ادامه استفاده از این سرویس ضروریست مشترکین مجددا درخواست اشتراک ارسال کنند.