موبایل روز

نسخه‌ی کامل: وفاداری در غیاب همسر
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
وفاداری در غیاب همسر

شرایط کاری و زندگی بسیاری از زوجین به گونه ای است که آنها ناچارند هر از گاهی از یکدیگر دور باشند؛ پس به یاد داشته باشید هیچ دلیل موجهی برای تخطی از قانون وفاداری به همسر وجود ندارد و شما تحت هر شرایطی باید به همسرتان وفادار بمانید؛ حتی اگر مدتی از هم دور باشید. تا زمانی که هنوز پیمان ازدواج میان شما و همسرتان وجود دارد، باید به یکدیگر وفادار بمانید.

در بدترین شرایط به هم وفاداربمانید

مسلما هرگز نمی توانید یک زندگی مشترک بیابید که دو نفر با هم هیچ مشکل و اختلافی نداشته باشند. بحث و اختلاف نظر در طول زندگی مشترک کاملا عادی و طبیعی است و برای همه رخ می دهد. زمانی که با همسرتان بحث و مشاجره می کنید و از دست او به شدت ناراحت و عصبانی می شوید، به این موضوع فکر کنید که تنها وظیفه شما در این شرایط، حفظ وفادارو تعهد نسبت به اوست.

زمانی که از دست همسرتان عصبانی هستید، سعی کنید با فعالیت های مختلف خودتان را آرام کنید و هرگز هنگام عصبانیت تصمیم نگیرید. به یاد داشته باشید که همیشه وظیفه همسر شما نیست که به شما وفادار بماند. شما هم به نوبه خود باید تلاش کنید تا این وفاداری حفظ شود. این کار خیلی دشوار نیست، تنها با رعایت چند نکته ساده می توانید در جهت حفظ وفاداریهمسرتان تلاش کنید.

صداقت داشته باشید

یکی از مهمترین عوامل در حفظ وفاداریهمسران به یکدیگر صداقت است. تحت هیچ شرایطی به همسرتان دروغ نگویید. سعی کنید شرایط را به گونه ای پیش نبرید که همسرتان ناچار شود به شما دروغ بگوید. اگر همسرتان بخواهد در مورد موضوعی با شما صحبت کند، واکنش شما عاملی بسیار تعیین کننده خواهد بود؛ چرا که موجب می شود او جرأت حقیقت گویی را پیدا کند؛ در غیر اینصورت، او دروغ را انتخاب می کند.

وفادار باشید

اگر می خواهید همسرتان به شما وفادار بماند، باید خودتان همواره به او وفادار بمانید. همسران همواره به یکدیگر درس می دهند و از هم درس می آموزند. زمانی که شما به همسرتان وفادار باشید، او از رفتار شما وفاداری را می آموزد. زمانی که شما از اشتباه او چشم پوشی می کنید، او هم از شما می آموزد که از اشتباه شما بگذرد. همین نکات ساده و کوچک، میزان وفاداریهمسران را به یکدیگر بسیار بالا می برد.

گذشت کنید

شما دو انسان هستید از دو خانواده متفاوت و با آداب و رسوم گوناگون؛ پس طبیعی است که با هم اختلاف داشته باشید و گاه و بیگاه موجب رنجش و ناراحتی یکدیگر شوید. سعی کنید از هم کینه به دل نگیرید، مشکلات را میان خودتان حل کنید تا در ذهن تان باقی نماند. هیچ مشکلی را حل نشده نگذارید؛ زیرا این قبیل مشکلات در آینده به معضلات بزرگی مبدل خواهند شد.

با همسرتان دوست باشید

دوستان عیوب یکدیگر را نمی بینند و اگر ببینند، آنها را نادیده می گیرند و اهمیتی نمی دهند. سعی کنید همواره در زندگی شور و هیجان داشته باشید و اجازه ندهید زندگی تان یکنواخت و خسته کننده شود. همپای هم باشید تا همسرتان نیاز نداشته باشد به فرد دیگری پناه ببرد.

همواره دارای اعتماد به نفس و قوی باشید

به خودتان برسید. تمیز و مرتب باشید. هیچ عاملی نباید موجب شود که شما خودتان را فراموش کنید؛ پس به خودتان اهمیت دهید تا دیگران هم بیاموزند باید به شما اهمیت دهند.

همسرتان را همانگونه که هست، بپذیرید

شما این فرد را انتخاب کرده اید و روز اول او را با تمام خصوصیاتش دیده و پسندیده اید. هرگز همسرتان را با دیگران مقایسه نکنید. او را تغییر دهید. کمال گرا نباشید. در دنیا کسی وجود ندارد که از همه نظر بی عیب و کامل باشد. روز اول که همسرتان را انتخاب کردید، مسلما عیوب او را دیده اید اما به دلیل عشق به او و اشتیاقی که برای ازدواج و شروع زندگی جدید داشتید، سعی می کردید آن عیوب را نبینید و آنها را ساده و بی ارزش جلوه دهید؛ اکنون نیز باید چنین کنید. بعد از ازدواج، دیگر زمان عیب یابی از همسر سپری شده است؛ پس بهتر است سعی کنید او را با تمام خوبی ها و بدی هایش دوست داشته باشید.

هر از گاهی در مورد زندگی مشترکتان با یکدیگر صحبت کنید

همیشه از همسرتان بپرسید که از شما رنجشی به دل دارد یا ندارد. اجازه ندهید کدورت و ناراحتی ها برای مدت طولانی در ذهن همسرتان باقی بماند. از همسرتان بخواهید با صداقت و بدون ترس، نظرش را در مورد شما بگوید.

شما هم با او صادق باشید و هر چه از او به دل دارید، بدون واهمه با او در میان بگذارید. به حساسیت های یکدیگر احترام بگذارید. با هم لجبازی نکنید و اگر می دانید کاری هست که همسرتان را آزار می دهد، آن را انجام ندهی
لایک  heart heart heart
زندگی 10 قسمته. یکی دوسداشتن 9 تای دیگه ش گذشت
توافقات مهم در دوران آشنایی قبل
از ازدواج

- درمورد رسم و رسومات به توافق برسید
- در مورد نوع و نحوه انجام مراسم ها به توافق برسید
- در مورد محل زندگی به توافق برسید
( زندگی با خانواده یا منزل مستقل

- درمورد حق اشتغال،ادامه تحصیل به توافق برسید
- درمورد اینکه هزینه های دختر در دوران عقد با پسر است یا خانواده دختر به توافق برسید
- در خصوص سطح رابطه_جنسی در دوران عقد به توافق برسید

- در مورد مدت زمان عقد تا عروسی به توافق برسید
- درمورد حجاب و اعتقادات  به توافق برسید
- در مورد رفت و آمد به توافق برسید
- درمورد هدایای نامزدی و عقد به توافق برسید.
درمان اختلال جنسی در تهران