موبایل روز

نسخه‌ی کامل: طرح های ویژه ایرانسل در ماه مبارک رمضان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
هدیه شگفت انگیز ویژه مشترکین جدید
ایرانسلی‌ های جدید! با خرید هر شارژ حداقل 5,000 تومانی علاوه بر شارژ خریداری شده،2 برابر مبلغ شارژ در همان روز اعتبار مکالمه دریافت کنید. برای اطلاع از باقیمانده اعتبار هدیه خود، #32*141* را شماره‌گیری نمایید.
برای اطلاع از باقیمانده میزان اینترنت همراه هدیه خود، #28*141* را شماره‌گیری کنید.
 

اینـتــــــــرنــــت همــــراه
 
هدیه پیوستن به خانواده ایرانسل
با فعال‌سازی سیم‌کارت خود و اولین شارژ حداقل 2,000 تومانی، از 500 مگابایت اینترنت همراه هدیه (هر ماه 100 مگابایت تا 5 ماه) بهره‌مند شوید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید ظرف مدت دو هفته پس از فعال‌سازی، یک سیم‌کارت هدیه دریافت نمایید. برای درخواست سیم‌کارت هدیه کافیست یک پیامک بدون متن به ۲۱۱۲ ارسال کنید و در صورت تایید کد پستی ارسال شده برای شما، پیامک دیگری به ۲۱۱۵ بفرستید. سیم‌کارت هدیه بدون هزینه برای شما ارسال می‌شود. با فعال‌سازی سیم‌کارت هدیه و اولین شارژ حداقل2,000 تومانی از 500 مگابایت اینترنت همراه دیگر (ویژه سیم کارت هدیه) با شرایط مذکور برخوردار می‌شوید.


12 به وقت ایرانسل
در طرح جدید ایرانسل، همه شما مشترکین اعتباری می‌توانید با شماره‌گیری کد #3*3*3*555* و پرداخت تنها 3,000 تومان، از 12 شب تا 12 ظهر روز بعد، هر چقدر دوست دارید* مکالمه ایرانسلی داشته باشید.
* بر اساس خط مشی استفاده منصفانه، هر مشترک در هر روز امکان برقراری حداکثر 6 ساعت مکالمه ایرانسلی خواهد داشت.
شما طرفداران پیامک هم می توانید با شماره‌گیری کد #4*3*3*555* و پرداخت تنها 500 تومان ، از 12 شب تا 12 ظهر روز بعد، یک هـــــــــزار پیامک ایرانسلی ارسال کنید.


شارژ کنید،اعتبار مکالمه هدیه بگیرید!
تا پایان جشنواره رمضان 94، با خرید هر شارژ حداقل 5,000 تومانی، معادل مبلغ شارژتان، در همان روز اعتبار شگفت انگیز مکالمه ایرانسلی دریافت کنید.
برای اطلاع از باقیمانده اعتبار هدیه خود، #32*141*را شماره‌گیری کنید.

گــــــروه طلایــــــی !
رمضان امسال دوستان خود را به فهرست طلایی دعوت کنید!
برای ایجاد فهرست ویژه خود کافیست ۲ شماره اعتباری ایرانسلی را به دلخواه انتخاب کرده و با شماره‌گیری کد #340* آنها را در «فهرست طلایی» وارد کنید. از آن پس، هزینه تماس‌های اعضای گروه با یکدیگر، با 20 درصد تخفیف محاسبه خواهد شد!
• تنها شماره‌های ایرانسلی را می‌توانید در این فهرست وارد نمایید.
• هزینه عضویت در این سرویس ماهانه 2,000 تومان است.

  پیشنهاد ویژه طرح قرمز!
طرح قرمز ایرانسل در ماه مبارک رمضان با مکالمه رایگان در دسترس شما است. شما مشترکین اعتباری می‌توانید این طرح را فعال نموده و از ساعت ۱ تا ۹ بامداد 2 ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی داشته باشید. برای فعال‌سازی این طرح به صورت هفتگی کافیست کد #1*1*3*555* را از سیم کارت خود شماره‌گیری نمایید. با شماره‌گیری کد #1*2*3*555* این طرح به صورت ماهانه برای شما فعال می‌شود.
• از آنجا که هزینه طرح تشویقی از اعتبار مشترکین کسر می‌شود، ضروری است به هنگام انتخاب طرح مورد نظر، از وجود اعتبار کافی در حساب خود اطمینان حاصل کنید.
•هزینه عضویت هفتگی در این طرح 2,000 تومان و عضویت ماهانه 4,000 تومان است.
•در صورت فعالسازی هر یک از طرح‌های تشویقی، تا پایان اعتبار طرح مربوط امکان خرید طرح دیگری وجود نخواهد داشت.


مکالمه رایگــــان در جزیره هوشمند!
شما مشترکین جزیره‌ای می‌توانید در ماه مبارک رمضان امسال، علاوه بر تخفیف فوق‌العاده در ساعت‌های مختلف روز، تا 100% تخفیف مکالمه سحرگاهی را نیز تجربه کنید.
عضویت رایگان با: شماره گیری کد #1*135* یا ارسال 1 به 135
اطلاعات بیشتر را در صفحه جزیره ایرانسل بخوانید.
در صورت فعال‌سازی هر یک از طرح‌های تخفیفی ایرانسل اعم از پیشنهادهای تشویقی، طرح‌های تعرفه رنگی، شارژ شگفت انگیز، جزیره هوشمند ایرانسل و ... تا پایان اعتبار طرح مربوط امکان خرید طرح دیگری وجود نخواهد داشت.

از آنجا که شرکت ایرانسل در برابر ارائه پیشنهادهای تشویقی فوق، هزینه‌ای اضافی از اعتبار مشترکین کسر نمی‌کند، در موارد خاص می‌تواند ارائه این پیشنهادها را لغو و یا با موارد دیگری جایگزین نماید.