موبایل روز

نسخه‌ی کامل: انتشار پچ جدید برای بازی FIFA 16
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: e26238df8d9b44d93629c8d79a52c718_L.jpg]


هواداران سری بازی های فیفا احتمالاً اکنون سخت مشغول سر و کله زدن با آخرین نسخه از این سری یعنی بازی FIFA 16 هستند و خود را در مسابقات پی در پی این بازی حسابی غرق کرده اند. مسلماً هر چه با یک بازی خاص به شکل مفصل تری وقت بگذرانی، علاوه بر حرفه ای تر شدن در آن بازی خاص، با مواردی نظیر نقاط ضعف، ایراد ها و همچنین باگ ها یا سایر مشکلات مشابه موجود در آن بازی نیز آشنایی بیشتری پیدا خواهی کرد. به طور حتم علاقمندان بازی فیفا 16 تا کنون با مشکلات و کاستی های مختلفی در این بازی روبرو شده اند که شاید برخی از آن ها تجربه کردن فیفا 16 را در برخی موارد، به گونه ای هر چند جزیی مختل سازد. و وقتی گیمر ها این مشکلات را بشناسند، قطعاً سازندگان بازی نیز آن ها را خواهند شناخت. از همین رو اعضای شرکت EA به تازگی پچ جدیدی را برای بازی فیفا 16 منتشر کرده اند تا توسط آن برخی مشکلات و ایراد های موجود در این بازی را برطرف سازند.

این پچ جدید یا همان پچ 1.02 از بازی فیفا 16 قرار است به حل برخی مشکلات مربوط در بخش های مختلف این بازی از جمله قسمت Ultimate Team و همچنین بخش Career بپردازد و افزون بر آن برخی ایراد های موجود در خود بازی را نیز بر طرف سازد.
به عنوان مثال به موجب نصب این پچ جدید، هوش مصنوعی دروازه بان ها با بهبود قابل قبولی مواجه خواهد شد و نحوه ی خروج آن ها از درون دروازه یا حس موقعیت یابی شان در هنگام مهار توپ ها به صورت خودکار، شکل بهینه تری به خود خواهد گرفت. سوای آن میزان دستمزد بازیکنان در بخش لیگ نیز به موجب این آپدیت با تغییراتی همراه شده و به واقعیت نزدیک تر خواهد شد. افزون بر تمامی موارد فوق (و مواردی که در متن اشاره ای به آن ها صورت نگرفته است) اصلاح برخی باگ های این بازی نظیر غیر فعال شدن کنترلر یا به مشکل خوردن آن به هنگام تجربه کردن بخش Ultimate Team نیز با نصب این پچ جدید امکان پذیر خواهد بود. پس اگر جزو هواداران پر و پا قرص بازی فیفا 16 محسوب می شوید و به تجربه ای بهینه تر، بی نقص تر و روان تر از این بازی علاقه مند هستید می توانید این پچ جدید را هر چه زود تر تهیه کرده و نسبت به نصب آن اقدام کنید.