موبایل روز

نسخه‌ی کامل: تصاویر لو رفته از "iPhone 7"
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: 24_15if2.jpg]

[عکس: 24_15ifon7.jpg]


در خبرها آمده احتمال دارد ورودی 3.5 میلیمتری هدفون ها و هدست ها حذف شود که می تواند مسیر پخش موزیک در گوشی اندروید را تغییر دهد. تا کنون بجز  رندرهای کامپیوتری (که از طرف گرافیست ها و علاقمندان ایجاد می شود) هیچ تصویر دقیقی از آیفون 7 منتشر نشده است.

این تصاویر برای اولین بار است که منتشر می شوند و دلیل کیفیت پایین آنها هم عجله ای است که یکی از کاربران خط تولید برای گرفتن مخفیانه داشته است. با مشاهده این تصاویر مشخصات زیر مشاهده میشود:
- حاشیه های کم اطراف نمایشگر ظاهرا در آیفون 7 به حداقل رسیده اند.
- طراحی بدنه کمی با آیفون های سری 6 و 6S تفاوت دارد و ظاهرا مستحکم تر است.
- دکمه فیزیکی Home هم وجود ندارد که مشخص نیست به دلیل تکمیل نبودن نمونه اولیه در محل خود وجود ندارد یا اینکه اپل آن را به کلی از آیفون 7 حذف کرده است.

درباره صحت این تصاویر نمی توان اظهار نظر قطعی کرد، اما به نظر می رسد نمونه ای بسیار نزدیک به مدل نهایی آیفون 7 باشد.
قیمتش چنده پاییز جون؟
خیلی شیکه و بی نظیر
(24-12-2015، 05:57 PM)السانا جون نوشته: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قیمتش چنده پاییز جون؟
خیلی شیکه و بی نظیر


هنوز آیفون 7 منتشر نشده و شاید ایفون 7 اصلی خیلی با این فرق داشته باشه قیمت هم به احتمال زیاد که چند نوعش بیاد حدود 4 میلیون
خوبه دیگه چهار میلیون Biggrin.gif Biggrin.gif Biggrin.gif
مگه میشه خرید ازینا ؟
یه پراید بگییرم بهتر نیس ؟ Biggrin.gif Biggrin.gif Biggrin.gif
آقا عارف پراید ک چند سال پیش میگفتن 7 تومنه الان خدا داند Biggrin.gif (البته ظاهرا پراید نو حدود 20 میلیون ب بالا شده) Biggrin.gif
دیگه ۴ تومن شده بریم بگیریم  تا ارزونه  Biggrin.gif Biggrin.gif
تا کنون شایعات زیادی مانند حذف پورت هدفون و باتری بزرگتر و حافظه بیشتر از آیفون 7 شنیدیم.

اخیرا هم تصاویری از اجزای این هندست در Apple Club منتشر شده که نشان دهنده 3D Touch و backlight این هندست است. البته از طرفی هم این حدس زده می‌شود تصاویر منتشر شده متعلق به آیفون 6C باشد.

متاسفانه تصاویر جدید هیچ اطلاعات دیگری از این هندست نداده‌ و فقط میتوان از صحت تقریبی و اعتبار آن مطمئن بود. چرا که قبلا هم از اکانت انتشار دهنده آن یعنی 9to5Mac، اطلاعات موثقی منتشر شده بود.