موبایل روز

نسخه‌ی کامل: با بهترين موادغذايي عضله ساز آشنا شويد !!!
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
Lightbulb.gif با بهترین مواد غذایی عضله ساز آشنا شوید ... Lightbulb.gif 

پنیر و مشتقات آن (ارگانیک) 
پنیر سرشار از پروتئین کازوئین است و منبع خوبی برای دریافت پروتئین مخصوصا” قبل از خواب است. پروتئین کازوئین از آهسته ترین پروتئین های قابل هضمی است که می توانید آن را میل کنید. بدین معنی که از عضلات شما به عنوان منبع انرژی در طول شب که گرسنه هستید، جلوگیری می کند.

 سیب 
پلی فنول موجود در سیب به افزایش قدرت عضلات و رفع خستگی عضلات کمک کرده و به شما اجازه می دهد تا زمان طولانی تری تمرین سخت تری داشته باشید. پروبادی همچنین نشان داده است که پلی فنول باعث افزایش سوختن چربی شده است و این دلیل خوبی است که از سیب به عنوان منبع خوبی از کربوهیدرات قبل از تمرین استفاده کنید.

تخم مرغ 
تخم مرغ نیز که از دیگر مواد غذایی عضله ساز است که به عنوان پروتئین کامل شناخته شده است. اگر در مورد وجود کلسترول نگران هستید زرده آن را میل نکنید، هر چند که تحقیقات بیانگر آن است که زرده آن باعث کاهش کلسترول مخصوصا” کلسترول بد که به تصلب شرایین مربوط است، می شود.

شیر (ارگانیک)
شیر از دیگر محصولات لبنی عضله ساز است که سرشار از کازئین، پروتئین وی و اسید آمینه گلوتامین است. شیر ارگانیک ۷۰ درصد چربی امگا-۳ در مقایسه با شیر معمولی دارد.

 اسفناج
داستان ملوان زبل یک شوخی نبود! گزینه بعدی عضله ساز اسفناج است. اسفناج منبع خوبی از گلوتامین است، گلوتامین نیز برای رشد عضلات و البته ریکاوری از اهمیت بالایی برخوردار است. پروبادی, علاوه بر این اسفناج باعث افزایش قدرت و استقامت عضلات می شود.

 ماست یونانی
ماست یونانی اگرچه پروتئین بیشتری دارد (۲۰ گرم در هر فنجان) و کربوهیدرات کمتر (۹ گرم در هر فنجان) در مقایسه با ماست معمولی که ( ۱۶ گرم پروتئین و ۱۶ گرم کربوهیدرات در هر فنجان) دارد. منبع خوبی از پروتئین کازئین است که می توانید به عنوان یک غذای عضله ساز روی آن حساب کنید.