موبایل روز

نسخه‌ی کامل: اینستاگرام بعد از دو سال 5 **** جدید به اپلیکیشن خود اضافه کرد!
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
اینستاگرام سه‌شنبه ادعا کرد که 5 **** جدید به اپلیکیشن اشتراک گذاری تصاویر اضافه شده است و کاربران از این پس می‌توانند به آن‌ها نیز دسترسی داشته باشند. این درحالی‌ست که اینستاگرام دو سال بود که هیچ ****ی را به برنامه خود اضافه نکرده بود. هچنین شرکت مدعی شده است که این ****‌ها یکی از بهترین‌ها در اینستاگرام خواهند بود.

instagaram

****‌های جدید که Slumber، Creama، Ludwig، Aden و Perpetua نام دارند با اضفه شدن به مجموعه ****‌های اینستاگرام حدود 25 **** را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند.

علاوه بر ****‌های جدید، اینستاگرام رابط کاربری اپلیکیشن را نیز بهبود بخشیده است. در هنگام ویرایش تصاویر، نسخه کوچک شده و تار آن در زیر صفحه، ****‌های مختلف را نشان می‌دهد که می‌تواند ایده نهایی را در مقابل دیدگان کاربر به نمایش بگذارد. همچنین دکمه جدیدی نیز قرار داده شده است که امکان مخفی کردن ****‌های بی‌مصرف را به کاربر می‌دهد تا وی هرچه سریع‌تر به ****‌های مورد نظر دسترسی یابد.

instagaram-1

با این به‌روزرسانی، اپلیکیشن اینستاگرام برای سیستم عامل iOS به نسخه 6.4.0 رسید و سیستم عامل اندروید نیز نسخه  6.12.0 را تجربه می‌کند. شما می توانید آخرین نسخه‌ها را از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید.