آیا شما هم به تازگی متوجه کم شدن خود به خود شارژ ایرانسل از حسابتان شده اید؟حالاراه حل چیست و برای چه از شارژ و اعتبار مکالمه ایرانسلی ها کم می شود؟ دلیل اصلی این مشکل فعال شدن محصولات ویترین است. ولی
آیا واقعا این مشترکین از ویترین محصولی خریده اند؟!؟
راه حل :
راه حل این مشکل این است که با شماره 700 تماس گرفته و به اپراتور وصل شوید و مشکل را با آنها در میان بگذرید و اپراتور به شما خواهد گفت چه بسته ای برای شما فعال شده است. راه دیگر این است که در وبسایت
ویترین به نشانی vitrin.irancell.ir رفته و در وبسایت با رمز خود وارد سیستم شوید( یه پیام خالی به 130 بفرست تا پسورد برات بفرسته)و پس از وارد شدن به بخش “بسته های من” رفت و از بسته های فعال آگاه شوید
و همانجا آنها را غیرفعال کنید. البته اگرخودتان از کد بسته اطلاع دارید کافیست که کد را پس از عبارت LAGHV به صورت انگلیسی به 8282 بفرستید.
..
چه زمان این مشکل پیش می آید؟
در یک پرس و جوی کلی دو دلیل اصلی برای ایجاد این مشکل اعلام شده است: 1- مشترکین پس از دریافت پیامهای تبلیغاتی مبنی بر شرکت در مسابقه یکبار به این پیامها پاسخ داده و از آن پس به طور مداوم این پیامها را
دریافت می کنند و به ازای هر پیام دریافتی حدود 100 تومان اعتبار کم می شود. 2- عده دیگر گفته اند که هیچگاه بسته ای را فعال نکرده اند و از فعال شدن این بسته ها کاملا بی اطلاعند و بسته خود به خود فعال شده! که این
خود باید مستقیما توسط ایرانسل پاسخ داده و توضیحی ارایه شود.
..
حتما برای شما هم پیش آمده که با اتمام اعتبار زمانی و یا حجم بسته اینترنت، استفاده ازدیتا با تعرفه ی مصرف آزاد شروع شده و ازشارژ شما کسر شده است. از این به بعد نگران این موضوع نباشید چون علاوه بر دو نوبت اعلام
پیامکی پایان اعتبار زمانی و یا حجمی بسته، میتوانید با شماره گیری کددستوری *555*3*2*3# سرویس کنترل مصرف آزاد را فعال کنید تا اینترنت همراه شما بعد از به اتمام رسیدن اعتبار زمانی و یا حجم بسته به طور
خودکار قطع شود. کد غیر فعال سازی این سرویس هم #۴*۳*۵۵۵* می باشد
آیا واقعا این مشترکین از ویترین محصولی خریده اند؟!؟
راه حل :
راه حل این مشکل این است که با شماره 700 تماس گرفته و به اپراتور وصل شوید و مشکل را با آنها در میان بگذرید و اپراتور به شما خواهد گفت چه بسته ای برای شما فعال شده است. راه دیگر این است که در وبسایت
ویترین به نشانی vitrin.irancell.ir رفته و در وبسایت با رمز خود وارد سیستم شوید( یه پیام خالی به 130 بفرست تا پسورد برات بفرسته)و پس از وارد شدن به بخش “بسته های من” رفت و از بسته های فعال آگاه شوید
و همانجا آنها را غیرفعال کنید. البته اگرخودتان از کد بسته اطلاع دارید کافیست که کد را پس از عبارت LAGHV به صورت انگلیسی به 8282 بفرستید.
..
چه زمان این مشکل پیش می آید؟
در یک پرس و جوی کلی دو دلیل اصلی برای ایجاد این مشکل اعلام شده است: 1- مشترکین پس از دریافت پیامهای تبلیغاتی مبنی بر شرکت در مسابقه یکبار به این پیامها پاسخ داده و از آن پس به طور مداوم این پیامها را
دریافت می کنند و به ازای هر پیام دریافتی حدود 100 تومان اعتبار کم می شود. 2- عده دیگر گفته اند که هیچگاه بسته ای را فعال نکرده اند و از فعال شدن این بسته ها کاملا بی اطلاعند و بسته خود به خود فعال شده! که این
خود باید مستقیما توسط ایرانسل پاسخ داده و توضیحی ارایه شود.
..
حتما برای شما هم پیش آمده که با اتمام اعتبار زمانی و یا حجم بسته اینترنت، استفاده ازدیتا با تعرفه ی مصرف آزاد شروع شده و ازشارژ شما کسر شده است. از این به بعد نگران این موضوع نباشید چون علاوه بر دو نوبت اعلام
پیامکی پایان اعتبار زمانی و یا حجمی بسته، میتوانید با شماره گیری کددستوری *555*3*2*3# سرویس کنترل مصرف آزاد را فعال کنید تا اینترنت همراه شما بعد از به اتمام رسیدن اعتبار زمانی و یا حجم بسته به طور
خودکار قطع شود. کد غیر فعال سازی این سرویس هم #۴*۳*۵۵۵* می باشد