موبایل روز

نسخه‌ی کامل: پیش بازی فوتبال و والیبال
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
الــــنــا خانوم احتمال برد کی بیشتره ایا؟؟؟؟

احتمال برد  بارسلونا اولا با توجه به بازيهاي قبل با همين تيم( بايرلوركوزن ) و دوما بودن بازي در زمين خودش بيشتره!!!!
بازی فردا شبه دیگه؟
(28-09-2015، 09:49 PM)poua1394 نوشته: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازی فردا شبه دیگه؟

بله فرداشب ساعت 22:15

دو تیم بارسلونا و بایر لورکوزن، امشب در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بارسا در غیاب مسی باید اولین دیدار خود را برگزار کند.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز در دیدار اول خود در لیگ قهرمانان مقابل رم، با لغزش کار خود را شروع کردند. بارسا در ورزشگاه المپیکو، 1-1 مقابل رم متوقف شد و حال باید به مصاف صدرنشین گروه خود برود. آبی اناری‌ها در دیدار اوایل هفته ی خود مقابل لاس پالماس، لیونل مسی ، ستاره بی بدیل خود را به دلیل مصدومیت حدود 8 هفته از دست دادند و از حضور او در این بازی محروم خواهند بود. کلودیو براوو همچنان مصدوم است و تراشتگن در درون دروازه به پاشنه آشیل بارسا تبدیل شده است. همچنین یوردی آلبا و توماس فرمالن نیز هنوز وضعیتشان مشخص نشده و حضورشان در این بازی قطعی نیست.

بایر لورکوزن

لورکوزن با کسب پیروزی در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان مقابل باته ، در صدر جدول گروه قرار گرفته است. حال آنها در دیداری سخت باید به مصاف بارسلونا در نوکمپ بروند، رقیبی که خاطره خوشی از آنها ندارند. سال 2012 دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند که بارسا در مجموع رفت و برگشت، 10-2لورکوزن را در هم کوبید. آبی‌اناری ها 7 گل در نوکمپ وارد دروازه لورکوزن کردند بنابراین تیم آلمانی کار سختی در این ورزشگاه پیش رو خواهد داشت.

-------------------------------------------------
تیم های بارسلونا و بایرلورکوزن سه شنبه شب در ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا به مصاف یکدیگر می روند. بارسلونا بازی نخست خود در این گروه را در ایتالیا برگزار کرد و با رم به تساوی 1-1 رسید ولی بایرلورکوزن موفق شد با نتیجه 4-1 باته بوریسوف بلاروس را شکست دهد. بارسلونا در دو بازی گذشته خود یک پیروزی و یک شکست را داشته و لورکوزن موفق شده دو بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سربگذارد.

بارسلونا در هفته های گذشته چند بار متزلزل نشان داده است و مصدومیت ابتدای هفته لیونل مسی، اوضاع را پیچیده تر کرد. اکنون با نبود مسی، ژرمن ها به نوعی روحیه بیشتری پیدا کرده اند و این کار را برای انریکه و تیمش سخت می کند.

تیم روگر اشمیت امیدوار است در این بازی بتواند دست به کار بزرگی بزند و بر بارسلونا چیره شود. این بازی می تواند تا حدی تکلیف صعود کننده و حتی صدر نشین را مشخص کند چرا که برنده این بازی می تواند با امید زیادی به فکر صدرنشینی در این گروه باشد.

از طرفی شاید بتوان سخت ترین بازی خانگی بارسلونا و بازی خارج از خانه  لورکوزن را این بازی دانست. با توجه به کم بودن ابزار دفاعی لورکوزن، می توان پیش بینی کرد که تیم روگر اشمیت مثل تمامی بازی ها برنامه زیادی برای دفاع و صرفا کسب امتیاز نداشته باشد. بنابراین می توان انتظار یک بازی جذاب و پر جنب و جوش را داشت.
مکان و زمان مسابقه
مکان روز ساعت
نیوکمپ اسپانیا هفت مهر نود و چهار 22:15 به وقت ایران


وضعیت دو تیم در لیگ های داخلی

مصدومین دو تیم

لیونل مسی به تازگی به جمع براوو، رافینیا، یوردی آلبا و فرمائلن که مصدوم هستند، پیوسته است. هرچند احتمال حضور آلبا و فرمائلن در لیست بارسلونا برای رویارویی با بایرلورکوزن وجود دارد.

در آن سوی میدان روگر اشمیت فصل را با 3 مصدوم به نام های عمر توپراک چارلز آرانگویز و تین یدوای آغاز کرد که به جز یدوای دو ستاره دیگر تا پایان نیم فصل اول غایب خواهند بود و لورکوزن آن ها را در اختیار نخواهد داشت. روبرتو هیلبرت احتمالا به بازی برسد.


نکات آماری بازی

بارسلونا 5 بازی آخر خود برابر لورکوزن را برده است.

بارسلونا در 5 بازی آخر خود برابر لورکوزن حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.

بارسلونا در 11 بازی از 12 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان، شکست نخورده است.

آخرین تقابل دو تیم در نیوکمپ با برتری 7-1 بارسلونا به پایان رسید.

صحبت های مربیان و بازیکنان قبل از مسابقه


انریکه: مسی جانشین ندارد؛ بُردن لورکوزن به نمایش فوق العاده ای نیاز دارد

راکیتیچ: می خواهیم به خاطر مسی برنده شویم؛ سوارز نقطه اتکای تیم است

اشمیت: بارسلونا و بایرن شباهت هایی دارند؛ باید به قابلیت های خود ایمان داشته باشیم

کرامر: برابر بارسلونا زنگ تفریح نخواهیم بود؛ اعتماد به نفس بالایی داریم و هر چیزی ممکن است

چیچاریتو: درد کشیدن مسی برایم ناراحت کننده بود نه خوشحال کننده!



پیش بینی از سایت هواسکورد


بارسلونا 3 - 1 لورکوزن







آقا کلونر یا پرسپولیس کمک کنین پیش بینی امروز سخته فکنم مثه بازی قبلی ک فیورنتینا 4 گل زد درحالیکه ابتدا همه اینتر زده بودیم بشه و امکان مساوی و برد بایرلورکوزن هم هست Undecided.gif
شارژ فیورنتینا هنوز نیومده نمیشه امشب رو شرکت کنیم که Sad.gif Undecided.gif
با اینکه من با پشتیبانی 203060 تماس گرفته بودم و پرسیدن نظرسنجی کدوم بازی فعال نشده و گفتم نظرسنجی بازی بارسلونا و بایرلورکوزن دیروز فعال بوده ولی امروز فعال نیست و گفتن مگه پیام فرستاده (چون مسابقات از جمله نظرسنجی ب بعضی خطوط پیام شارژ میفرستن احتمالا فکر کردن فقط ب خطوطی ک پیام میفرستن شارژ میدن!)و پاسخ دادن هنوز نظرسنجی بازی بارسلونا و بایرلورکوزن رو ارسال نکردن!(ظاهرا منشی های تلفنی خانم خبر نداشتن دیروز نظرسنجی فعال بوده و حتی ابتدا در پیام میگفته 2 تا شارژ 1000 داره) و گفتم ایا امروز حتما پیش بینی فعال میشه و گفتن بله ولی چون تاکنون فعال نشده احتمالا دیگه فعال نمیشه و فقط ب خطوطی ک دیروز در نظرسنجی شرکت کردن شارژ میدن. البته قبلا گاهی بعضی پیش بینی ها شارژش ارسال نمیشد خصوصا اگه چنتا پیش بینی در یک یا دو روز متوالی بود Biggrin.gif
(29-09-2015، 11:39 AM)Fa Ti نوشته: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شارژ فیورنتینا هنوز نیومده نمیشه امشب رو شرکت کنیم که Sad.gif  Undecided.gif

شارژ فيورنتينا رو امروز دادن ت1000 را به ٢٠٣٠٦٠ بفرستين و بعد لغو كنين منتهي هنوز سامانه غيرفعاله متاسفانه ....
اقا شاژ بازی بارسلون و لورکوزنو  چی شد ؟
تازه دیشب بازی بارسلونا و لورکوزن بوده اگه بخان شارژش رو بدن تا ظهر یا بعد از ظهر میفرستن و شایدم چون دیروز پیش بینیش غیرفعال بوده شارژ رو ندن Biggrin.gif
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24