موبایل روز

نسخه‌ی کامل: پیش بازی فوتبال و والیبال
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
پیش بینی همراه اول

در بازی امروز استقلال خوزستان - ملوان مجموعا چند گل زده میشود؟


شروع بازی 17:10


1. 0 یا 1

2. 2یا 3
3. بیشتر از 3

ارسال به 203060


پیش بازی استقلال خوزستان - ملوان

استقلال خوزستان

شاگردان عبدالله ویسی تا اینجای کار عملکرد فوق العاده ای در لیگ برتر داشته اند و با کسب 14 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی و بالاتر از تیم های بزرگی چون تراکتورسازی، پرسپولیس و ذوب آهن قرار دارند. آبی های خوزستانی با دریافت تنها سه گل در هفت بازی گذشته خود به همراه ذوب آهن بهترین خط دفاعی لیگ برتر را دارند و حریفان قدر این تیم در هفته های گذشته به سختی توانسته اند دروازه این تیم را باز کنند.

استقلال خوزستان پیش از تعطیل شدن لیگ برتر به خاطر بازی های تیم ملی، در هفته هفتم لیگ موفق شد یک بر صفر سیاه جامگان را در مشهد شکست دهد و به جز شکست هفته اول مقابل سپاهان هیچ شکست دیگری تا به اینجای کار نداشته است. حال باید دید شاگردان ویسی این هفته در برابر ملوان که یک بازی خانگی برایشان محسوب می شود چه نتیجه ای را کسب خواهند کرد.

ملوان

تیم پرماجرای لیگ پانزدهم کم کم در حال رسیدن به ساحل آرمش است و ملوانان با هدایت حمید استیلی رفته رفته خود را پیدا کرده و به دنبال صعود به رده های بالاتر هستند. ملوان با وجود نداشتن شرایط مالی مناسب و عدم ثبات در امر مدیریتی تا اینجای کار نتایج قابل قبولی کسب کرده و با 11 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار داشته و با صدر جدول تنها 5 امتیاز فاصله دارد.

حال پس از سپری شدن تعطیلات اجباری لیگ برتر، شاگردان استیلی باید به اهواز سفر کرده و به مصاف استقلال خوزستان بروند. کسب سه امتیاز این بازی می تواند چند پله ملوان را در جدول رده بندی بالا ببرد و این یک انگیره خوب برای قوهای سفید است که از افت تیم های پرستاره استفاده کرده و خود را به رده های بالایی برسانند.

مصاف های اخیر

در چهار بازی آخر دو تیم در برابر یکدیگر، ملوانان سه بازی را برده اند و یک بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. در لیگ سیزدهم بازی رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در بازی برگشت ملوان دو بر یک استقلال خوزستان را در اهواز شکست داد. لیگ چهاردهم و دو مصاف دو تیم همراه با دو برد ملوانی ها بود و قوهای سفید موفق شدند در هر دو بازی رفت و برگشت و با نتایج دو بر یک و دو بر صفر استقلال خوزستان را شکست دهند.
پایان نیمه اول

استقلال خوزستان 0
ملوان 0
بنظرتون گزینه 1 میشه؟
(15-10-2015، 07:05 PM)ahsan نوشته: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بنظرتون گزینه 1 میشه؟

احتمالش زیاده چون تا دقیقه 50 بدون گل هست، البته نمیدونم میشه الان نتیجه رو عوض کرد یا نه
نتیجه نهایی

استقلال خوزستان 0-0 ملوان

دوستانی که اشتباه پیش بینی کردن با ارسال توپ خاموش به 203060 لغو کنن
مهدی و کلونر عزیز کجایین بیاین تحلیل فوتبال بذارین دیروز ک گزینه 2 زدیم 1 درست بود البته من بازی های قبلشون دیده بودم بیشتر نتایج 1 ب 0 بود. حالا نظرتون راجع ب بازی امروز چیه
در بازی امروز فولاد و تراکتور سازی مجموعا چند گل زده میشود؟

2000 تومان شارژ رایگان میبری درست بگی

1- 0 یا 1
2- 2 یا 3
3-بیشتر از 3

ارسال عدد مورد نظر به 203060

ساعت 17:10 امروز پخش زنده از شبکه ورزش
اونطور ک دیدم نوشته بود بازی در ورزشگاه غدیر اهواز برگذار میشه
عزیزان ورزشی یک سایت محبوبترین پیش بینی ها بصورت زیر گذاشته بود پس بازی پر گلی باید باشه!


42%
فولاد 1 - 2 تراكتورسازي

15%
فولاد 1 - 3 تراكتورسازي

10%
فولاد 0 - 2 تراكتورسازي
فولاد خوزستان – تراکتورسازی تبریز

جمعه ۲۴ مهر، هفته هشتم

ساعت ۱۷:۱۰ در ورزشگاه غدیر

تیم فولاد و تراکتورسازی در شرایطی جمعه به مصاف هم می روند که تعطیلات پر حرف و حدیثی را پشت سر گذاشتند. فولاد در این فصل نتایج دور از انتظاری گرفته است و با سه امتیاز تیم آخر جدول است. در سوی دیگر تراکتورسازی هم نتوانست هوادارانش را راضی کند و با هفت امتیاز دهم است. هر دو تیم هفته هفتم را با باخت پشت سر گذاشتند و با باخت به تعطیلات رفتند. همین مورد موجب شد تا پس از هفته هفتم اخباری درباره جدایی دراگان اسکوچیچ از فولاد و تونی اولیویرا از تراکتورسازی منتشر شود. در نهایت هر دو مربی خارجی ماندند و قصد دارند تیم شان را سامان دهند. شاید باخت در این بازی صبر مدیران دو تیم را به پایان برساند به ویژه فولادی ها را. نکته مهم دیگر این بازی تقابل فولادی های سابق با تیمشان است.بختیار رحمانی، سروش رفیعی و احمد عبدالله زاده ستاره های فولاد هستند که برای سپری کردن دوره سربازی برای تراکتور توپ می زنند. بازگشت آنها به اهواز می تواند جذاب باشد.

نتایج قبلی: هر دو تیم یک-صفر باختند فولاد به سایپا و تراکتورسازی به پرسپولیس

جایگاه در جدول: فولاد با سه امتیاز تیم آخر جدول است. تراکتورسازی با هفت امتیاز دهم است.

تیم داوری: محسن قهرمانی- محمدرضا ابوالفضلی- فرهاد مروجی- محمدحسین زاهدیفر ناظر داوری: اسماعیل صفیری

صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24