موبایل روز

نسخه‌ی کامل: پیش بینی بازی فوتبال و والیبال
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
نتیجه ی نهایی

پرسپولیس   1   -   0  استقلال اهواز

گزینه صحیح  1
پایان نیمه اول
رئال 0
بارسا 2
نتیجه نهایی

رئال مادرید 0-4 بارسلونا

دوستانی که اشتباه زدن لغو کنن با ارسال توپ خاموش به 203060
پیش بازی سپاهان - ذوب آهن (جام حذفی)

زمان : سه شنبه 3 آذر 94
 ساعت شروع بازی : 14:30
 ورزشگاه :  فولاد شهر اصفهان


ذوب آهن و سپاهان اصفهان در شرایطی در داربی اصفهان اولین دیدار نیمه نهایی جام حذفی را برگزار می کنند که این بازی را باید سوپرجام فوتبال ایران هم دانست. سپاهان قهرمان لیگ برتر است و ذوب آهن مدافع قهرمانی همین جام حذفی.

داربی اصفهان همیشه یک داربی آرام و بدون تنش بوده است، شاید این بار حساسیت این بازی موجب شود تا دو تیم بازی جذاب تری ارائه دهند. هر چند که رابطه خوب دو باشگاه موجب می شود که تیم بازنده آرزوی قهرمانی تیم برنده را داشته باشد تا جام در اصفهان حفظ شود.
دو تیم در این فصل حال و هوای متفاوتی داشتند. ذوب آهن با یحیی گل محمدی لیگ را بسیار بد شروع کرد اما خیلی زود به ثبات رسید و هم اکنون یکی از مدعیان است.

در سوی دیگر سپاهان شروعی رویایی داشت اما به یکباره افت کرد. نتیجه نگرفتن در شش هفته متوالی موجب شد تا تنشهایی در سپاهان ایجاد شود و حسین فرکی از این تیم جدا شود. سپاهان با مربی جدیدش ایگور استیماچ در این هفته نفت تهران را شکست داد و دوباره وارد جمع مدعیان لیگ برتر شد. جالب اینکه هر دو تیم در لیگ هم امتیاز اند.
قهرمانی در جام حذفی یک مسیر "میان بر" برای رسیدن به آسیا و کسب جام است. مسیری که ذوب آهن فصل قبل آن را طی کرد. در این میان سپاهان تا اینجای کار مسیر بسیار راحتی در جام حذفی داشته است، اما بازی های ذوب آهن کمی سخت تر بوده است.
عبدالله کرمی، مدافع سپاهان تنها محروم این بازی است.
 
مسیر تا نیمه نهایی

ذوب آهن
ذوب آهن ابتدا دو بر یک تیم گمنام بادران تهران را برد. سپس با یک گل از سد میزبانش گسترش فولاد تبریز گذشت. شاگردان یحیی گل محمدی در مرحله یک چهارم نهایی دو بر صفر پرسپولیس را شکست دادند.

سپاهان
سپاهان مسیر راحتی تا نیمه نهایی داشت. این تیم ابتدا تیم های کم نام ونشان سفیر قزوین و کارای شیراز را به ترتیب چهار-صفر و سه –یک برد. این تیم در یک چهار نهایی هم میزبان راه آهن بود که دو بر صفر این تیم را شکست داد.

وضعیت در جدول
هر دو تیم ذوب آهن و سپاهان در جدول لیگ برتر ۲۰ امتیازی اند، ذوب آهن با تفاضل گل ۹+ سوم است و سپاهان با تفاضل گل ۳+ در رده چهارم قرار دارد.

آمار بازیهای رو در رو

این دو تیم فردا در پنجاه و پنجمین رویارویی در حالی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که سپاهان 20 بار و ذوب‌آهن 14 بار طعم پیروزی در داربی فوتبال اصفهان را چشیده‌اند و 20 دیدار دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

سپاهان و ذوب‌آهن دو بار پیاپی در اوایل دهه 80 در نیمه‌نهایی جام حذفی رو در روی هم قرار گرفته‌اند که هر دو دیدار در پایان وقت معمول با تساوی مشابه یک بر یک به پایان رسیده است اما در ضربات پنالتی هر دو تیم یک بار پیروز بوده‌اند تا آمار کاملاً برابری در جام حذفی برای دو تیم ثبت شده باشد.

آخرین رویارویی
ذوب آهن و سپاهان در هفته دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که سپاهان با یک گل همشهری اش را شکست داد.

فكر ميكنين چند گل بزنن ؟! خيلي شبيه بهم هستند ولي مربي كروات سپاهان قابل پيش بيني نيست و ضمنا ذوب اهن هم متفاوت بازي ميكنه! فكر ميكنين بيشتر از سه تا هم گل بزنن؟يعني گزينه سوم مسابقه همراه با ورزش؟!!!
(23-11-2015، 08:26 PM)Shahlashahriari نوشته: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فكر ميكنين چند گل بزنن ؟! خيلي شبيه بهم هستند ولي مربي كروات سپاهان قابل پيش بيني نيست و ضمنا ذوب اهن هم متفاوت بازي ميكنه! فكر ميكنين بيشتر از سه تا هم گل بزنن؟يعني گزينه سوم مسابقه همراه با ورزش؟!!!

نتیجه 5 بازی آخر دو تیم

ذوب آهن 0-1 سپاهان   لیگ سیزدهم (رفت)
سپاهان 0-1 ذوب آهن   لیگ سیزدهم  (برگشت)
ذوب آهن 1-1 سپاهان   لیگ چهاردهم (رفت)
سپاهان 1-1 ذوب آهن   لیگ چهاردهم (برگشت)
ذوب آهن 0-1 سپاهان   لیگ پانزدهم (رفت)

دوبار هم جام حذفی با هم بازی کردن

سال 81-82 بازی 1-1 ضربات پنالتی 4-3 ذوب آهن پیروز شده
سال 82-83 بازی 1-1 ضربات پنالتی 5-3 سپاهان پیروز شده


پرگل‌ترین بازی: بازی برگشت دوره دوازدهم لیگ برتر با 7 گل (سپاهان 4-3 ذوب آهن)

پرتکرارترین نتیجه: نتیجهٔ 0-0 (در 10 بازی)

بهترین نتایج دو تیم:

سپاهان: برد 4-0 (دومین دوره لیگ برتر و دوازدهمین دوره لیگ برتر)

ذوب‌آهن: برد 4-0 (آخرین دوره لیگ آزادگان سال 79)

فک کنم این آمار و ارقام بهتون کمک کنه برای پیش بینی 20576
دقیقه 4
ذوب آهن 1-0 سپاهان
نتیجه نهایی

ذوب آهن (6) 2  -  2 (3) سپاهان

سامانه 203060 گزینه صحیح 2 ذوب آهن

سامانه 20576  در 90 دقیقه
گزینه صحیح 2
و در 120 دقیقه گزینه 3
نتایج بازی لیگ قهرمانی اروپا
                                                      رم ١ -  بارسلونا ٦


                                                بایرن مونیخ ٤ - المپیاکوس صفر
پیش بازی یوونتوس - منچستر سیتی (4 آذر)

شروع بازی: 23:15
ورزشگاه : یوونتوس آره نا

یوونتوس

شاگردان مکس آلگری با کسب 8 امتیاز از 4 بازی خود، در رده ی دوم گروهشان قرار گرفته اند. و یک امتیاز با صدر و 5 امتیاز با سویا فاصله دارند. در صورت کسب پیروزی، آنها صعود خود به دور بعد را قطعی خواهند کرد ولی تساوی یا شکست، کار آنها را به دیدار پایانی با سویا می‌کشاند که در صورت کسب پیروزی در دیدار امروزش، می‌تواند برای صعود بجنگد. یووه در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کر ده و نسبتا در فرم خوبی قرار گرفته است. آلگری برای این بازی، پریرا، آسامو و پادووین را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. همچنین هرنانس نیز به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی با کسب 9 امتیاز از 4 بازی خود، در صدر جدول گروهشان قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند ولی نسبت به نتایج اخیر دچار افت شده اند. در دیدار آخر ، آنها در ورزشگاه اتحاد 4-1 مغلوب لیورپول شدند که این بازی از لحاظ روحی روانی می‌تواند روی عملکرد سیتیزن‌ها تاثیر گذار باشد. با این حال، پیگیرینی با لشکری از مصدومان به مصاف سیتی خواهد رفت. ویلفرد بونی، داوید سیلوا، ونسان کمپانی، پابلو زابالتا، مانگالا و نصری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی سیتی نخواهند  بود ولی بازگشت آگوئرو به میادین، خبر خوبی برای آلگری و شاگردانش نخواهد بود.



 آمار


- یوونتوس بازی رفت را در سپتامبر گذشته با نتیجه 2-1 به سود خود به پایان برد. باشگاه تورین تمام سه گل بازی را به ثمر رساند: جورجیو کیه‌لینی پیش از دو گل ماریو مانزوکیچ و آلوارو موراتا، گل به خودی زد.

- یوونتوس در چهار رقابت گذشته خود با منچسترسیتی شکست‌ناپذیر بوده است (2 پیروزی و 2 تساوی). تنها پیروزی سیتی مقابل تیم تورین به جام یوفا 771976 بازمی‌گردد (1-0 در دور رفت، 2-1 در مجموع برای یوونتوس).

- منچسترسیتی هرگز مقابل یوونتوس بیش از یک گل به ثمر نرسانده است (5 بازی).

- یوونتوس در 11 بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان در ورزشگاه یوونتوس شکست نخورده است (7 پیروزی و 4 تساوی)، آخرین تیمی که آنان را در خانه مغلوب کرد بایرن‌مونیخ در آوریل 2013 با نتیجه 2-0 بود.

- یوونتوس همچنین در دو بازی خانگی خود در این فصل رقابت‌ها دروازه خود را بسته نگه داشته است.

- یوونتوس فقط یک شکست در 14 بازی گذشته‌اش در لیگ قهرمانان در کارنامه خود ثبت کرده است (8 پیروزی و 5 تساوی). آن شکست نیز به فینال سال 2015 برابر بارسلونا بازمی‌گردد.

- یوونتوس بیشترین کارت قرمز را نسبت به دیگر تیم‌ها در لیگ قهرمانان دریافت کرده است (21 از 93-1992).

- منچسترسیتی برای سومین بار پیاپی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه پیدا می‌کند. به هرحال، آنها هرگز نتوانسته‌اند بالاتر از جمع 16 تیم بروند.

- هیجکدام از 32 بازی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان بدون گل به پایان نرسیده است. آنها در این 32 بازی چهار کلین‌شیت داشته‌اند. فقط بازل تعداد بازی بیشتری در این رقابت‌ها بدون تساوی بدون گل داشته است (46).
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18