موبایل روز

نسخه‌ی کامل: پیش بینی بازی فوتبال و والیبال
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
پیش بینی همراه اول
بازی پاری سن ژرمن - چلسی ( شروع بازی 23:15 )

1 برد پاری سن ژرمن
2 مساوی
3 برد چلسی

ارسال به 203060




پیش بازی پاری سن ژرمن - چلسی

پاری سن ژرمن

باشگاه پاری سن ژرمن برای این دیدار،‌لقب "بازی کلاسیک جدید اروپا" را در نظر گرفته است. این سومین فصل پیاپی است که دو تیم در این مرحله به مصاف یکدیگر می‌روند و از همین حیث،‌این بازی از حساسیت ویژه ای برخوردار است. در فصل 14-2013 چلسی موفق به صعود شد و فصل گذشته پاری سن ژرمن توانست به دور بعد صعود کند. تیم خوب بلان در این فصل بسیار آماده نشان داده است. آنها با اختلاف در صدر جدول لیگ هستند و در 5 بازی اخیرشان،‌4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند و انگیزه زیادی برای این بازی دارند.

چلسی


گاس هیدینک و شاگردانش با جدی ترین مامولیت فصلشان روبرو هستند. از ابتدای حضور هیدینک،‌مشخص بود که  هدف اصلی که باشگاه چلسی برای او در نظر گرفته، چمپیونزلیگ و موفقیت در این رقابت‌هاست. حال اولین محک پیش روی هیدینک خواهد بود و او کار بسیار سختی پیش رو خواهد داشت. این بازی نسبت به دو دیدار فصل گذشته یک تفاوت عمده دارد و آن غیبت مورینیو است. چلسی بر خلاف پی اس جی،‌فصل خوبی را سپری نمی‌کند و در نیمه پایین جدول لیگ قرار دارد. همچنین شاگردان هیدینک در 5 بازی اخیر خود،‌3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده اند


[b]دیدارهای گذشته دو تیم در پاریس :[/b]


یک هشتم نهایی 2014/15:   
پاری سن ژرمن 1-1 چلسی

یک چهارم نهایی 2013/14:
پاری سن ژرمن 3-1 چلسی

مرحله گروهی 2004/05:
پاری سن ژرمن 0-3 چلسی

[b]نکات و آمار بازی

دو تیم تا کنون 6 بار در لیگ قهرمانان با یکدیگر رو به رو شدند که سهم پاریسی ها یک پیروزی، سه تساوی و دو شکست بود.

پاری سن ژرمن  3 دیدار اخیر خود در مقابل چلسی را با تساوی پشت سر گذاشته است.

پاری سن ژرمن موفق به ثبت 5 کلین شیت طی 6 دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان شده است.

پاریسن ژرمن در 6 دیدار از 7 دیدار اخیر خود در مقابل چلسی به طور میانگین کمتر از 2.5 گل در هر بازی دریافت کرده است.

پاری سن ژرمن در 37 بازی خانگی اخیر خود در لیگ قهرمانان تنها یک بار طعم شکست را چشیده که مربوط به دیدار سال گذشته در مقابل بارسلونا بود.

پاری سن ژرمن در 5 دیدار اخیر خود در مراحل حذفی لیگ قهرمانان تنها یک پیروزی، دو تساوی و سه شکست داشته است.

چلسی طی 3 دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان حداقل 2 گل در هر بازی به ثمر رسانده است

چلسی در 5 دیدار اخیر خود در مراحل حذفی لیگ قهرمانان، چهار تساوی و یک شکست داشته است
[/b]
پیش بینی همراه اول
بازی آاس رم - رئال‌مادريد ( شروع بازی 23:15 )
1. برد آاس رم
2. مساوی
3. برد رئال‌مادريد

ارسال به 203060

-------------------
پیش بازی رم - رئال مادرید

دو تیم رم و رئال مادرید،‌امشب در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف یکدیگر خواهند رفت

رم

شاگردان اسپالتی با حضور در رده ی دوم مرحله گروهی پایین تر از بارسلونا، موفق به صعود به دور یک هشتم نهایی شدند. حال آنها باید به مصاف دیگر غول اسپانیایی بروند. رم در 5 بازی ایخر خود،‌4 پیروزی و 1 شکست کسب کرده که شکست آنها به دیدار مقابل یوونتوس باز می‌گردد. حال حساس ترین بازی فصل تا به اینجای کار پیش روی آنهاست و با انگیزه فراوان و تلاش بسیار زیاد در این بازی به میدان خواهند رفت. آخرین بار دو تیم در سال 2008 مقابل یکدیگر قرار گرفتند که رم در مجموع، 4-2 پیروز شد و به دور بعد صعود کرد. از آن بازی،‌ده روسی و توتی همچنان باقی مانده اند و در دیدار امشب نیز حضور خواهند داشت.

رئال مادرید

شاگردان زیدان در اولین بازی اروپایی خود تحت هدایت او،‌به دنبال کسب پیروزی خواهند بود. از زمان حضور زیدان روی نیمکت رئال،‌سپیدپوشان شکستی متحمل نشده اند و به جز یک تساوی،‌در دیگر بازی ها به پیروزی رسیده اند. کارشناسان شانس رئال برای این بازی را بیشتر از حریفش می‌دانند ولی زیدان برای این بازی،‌دو مهره کلیدی اش را در اختیار ندارد. په‌په و گرت بیل به دلیل مصدومیت،‌قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود و این موضوع ممکن است خیلی به ضرر رئال تمام شود. با این حال، مارسلو که دچار مصدومیت شده بود، توانست خود را برای این بازی آماده کند و امشب احتمالا به میدان خواهد رفت
پیش بینی همراه اول
1.برد چلسی
2.مساوی
3.برد منچستر سیتی
ارسال عدد به 203060




پیش بازی چلسی - منچستر سیتی


چلسی 100 سال است که در پیروزی مقابل منچسترسیتی در جام حذفی انگلستان ناکام مانده است و اولین و اخرین پیروزی چلسی مقابل منچسترسیتی در جام حذفی انگلستان به 101 سال قبل به 20 فوریه 1915 باز می گردد که آبی های لندن با پیروزی 1-0 مقابل منچسترسیتی در دور سوم درنهایت توانستند تا به اولین فینال خود راه یابند آن هم در تنها دیداری که در حین جنگ جهانی اول برگزار شده بود.

در این دیدار که زیر نور خورشید و باد تند به میزبانی سیتی برگزار می شد، تامسون در دقیقه 80 تک گل دیدار را درحضور 39 هزار تماشاگر به ثمر رساند. اما اخرین سفر بازیکنان سیتی به استمفوردبریج به سال گذشته و رقابت لیگ جزیره مربوط می شود که دو تیم در استمفوردبریج در فصل قهرمانی چلسی به تساوی 1-1 رضایت دادند در دیداری که با توجه به محرومیت کاستا، لوییک رمی در ترکیب قرار گرفته بود موفق شد تا گل چلسی را به ثمر برساند.

نتایج دو تیم در جام حذفی

20 فوریه 1915 دور سوم 

منچسترسیتی 0-1 چلسی (تامسون 80)
سرمربی چلسی: دیوید کالدرهید

24 ژانویه 1948 دور چهارم که دیدار پس از تساوی بدون گل به وقت اضافه کشید

منچسترسیتی 2-0 چلسی
سرمربی چلسی: بیلی بیرل

23 ژانویه 1971 دور چهارم

چلسی 0-3 منچسترسیتی
سرمربی چلسی: دیو سکستون

14 آوریل 2013 نیمه نهایی

منچسترسیتی 2-0 چلسی 
سرمربی چلسی: بنیتز

تقابل دو تیم در کلیه رقابت ها

تعداد بازی: 153
پیروزی چلسی: 63
تساوی: 39
پیروزی سیتی: 51

تقابل دو تیم در کلیه رقابت ها در استمفوردبریج

تعداد بازی: 73
پیروزی چلسی: 37
تساوی: 22
پیروزی سیتی: 14

آمـار

چلسی تاکنون 32 بار به مرحله یک چهارم جام حذفی رسیده است.

سیتی در 11 دیدار اخیر مقابل آبی های لندن، شش برد و دو باخت دارد.

از 29 دیدار اخیر چلسی در استمفورد بریج در جام حذفی، آن ها 24 پیروزی کسب کرده اند. آخرین بار در سال 2011 بود که اورتون در ضربات پنالتی در این استادیوم مجوز صعود گرفت.

در شش دیدار اخیر حذفی، چلسی پنج کلین شیت داشته است.

دو تیم پیش تر پنج بار در این جام به مصاف هم رفته اند که چهار برد و یک باخت سهم سیتی بوده است. تنها پیروزی تیم لندنی به 101 سال پیش باز می گردد.

گاس هیدینک هرگز در جام حذفی انگلستان شکست نخورده است. او پنج برد از پنج بازی و یک جام قهرمانی این مسابقات را در کارنامه دارد.
1-برد چلسی 45/1%

2-مساوی 4/1%

3-برد منچستر سیتی 50/8%
نيمه اول
چلسي ١ منچستر سيتي ١
دقيقه ٦٥

چلسي ٤ - منچستر سيتي ١
نتيجه نهايي

چلسي ٥ - منچستر سيتي ١
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیش بینی همراه اول
1. برد آرسنال
2. مساوی
3. برد بارسلونا
ارسال به 203060

پیش بازی آرسنال - بارسلونا

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر که فصل پرفراز و نشیبی را سپری می‌کنند،‌باید مقابل آماده ترین تیم این روزهای اروپا قرار بگیرند و امیدوار باشند با اتکا به حمایت هواداران،‌نتیجه مطلوبی از این بازی کسب کنند. آرسنال در تقابل های پیشین با بارسلونا همواره بازنده بوده است. آنها در فینال 2006 2-1 شکست خوردند و در سال‌های 2010 و 2011 در مرحله گروهی از مسابقات کنار رفتند. با این حال،‌با تغییر وضعیت آرسنال و حضور ستاره‌هایی مثل اوزیل و سانچز که سابقه پوشیدن پیراهن بارسا و تقابل با این تیم را برای چندین فصل دارند،‌امیدوارند بتوانند نسبت به دوره‌های گذشته بهتر ظاهر شوند و نتیجه بهتری کسب کنند.کوکلین شرایط بازی کردن را پیدا کرده ولی جک ویلشر و سانتی کازورلا،‌غایبین توپ‌چی ها برای این بازی خواهند بود.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه آماده ترین تیم حال حاضر اروپا هستند. در حال حاضر بارسا در لالیگا با اختلاف 8 امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار گرفته و یکه تاز است. در کوپا دل ری در فینال رقابت‌ها باید به مصاف سویا برود و حال در چمپیونزلیگ نیز حریف آرسنال شده است. آبی اناری ها می‌دانند که آرسنال مقابل هوادارانش انگیزه ویژه ای دارد. از همین سو،این دیدار می‌تواند نقش تعیین کننده ای برای آنها ایفا کند. توماس فرمالن،‌مدافع بارسلونا، حال باید مقابل تیمی قرار بگیرد که مدتی کاپیتان آن بوده و بازگشت او به امیریتس می‌تواند جالب توجه باشد. آردا توران به دلیل محرومیت و رافینیا به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.


آمـار:

- بارسلونا در تمام سه رویارویی گذشته با آرسنال در بازی‌های خانگی و خارج از خانه در مرحله حذفی صعود کرده است: فینا 2006 (2-1)، یک‌چهارم نهایی 10-2009 (مجموع 6-3) و یک‌هشتم 11-2010 (مجموع 4-3)

- هفت دیدار قبلی آرسنال و بارسلونا در لیگ قهرمانان 27 گل به خود دیده است (میانگین 3.86 گل در هر بازی)


- آرسنال در سه فصل گذشته بازی‌های خانگی یک‌هشتم را واگذار کرده، که هر بار با اختلاف 2 گل بوده است (مقابل بایرن‌مونیخ در 13-2012 و 14-2013، مقابل موناکو در 15-2014)


- آرسنال در تمام 13 بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده است؛ بهترین روند آنان 21 بازی پیاپی از اکتبر 2003 تا نوامبر 2005 بوده است.


- بارسلونا از فصل گذشته 15 بازی از 19 مسابقه خود در لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سر گذاشته است (2 تساوی و 2 شکست). آنها همچنین در این 19 بازی هرگز در گلزنی ناکام نبوده‌اند.

- بارسلونا یکی از دو باشگاهی است که هنوز در این فصل لیگ قهرمانان شکست نخورده است. تیم دیگر رئال‌مادرید است.

- الکسیس سانچز به طور مستقیم در 58.3% گل‌های آرسنال در این فصل لیگ قهرمانان مشارکت داشته است (3 گل زده و 4 پاس گل)

- نیمار در پنج مسابقه قبلی خود در بازی‌های حذفی لیگ قهرمانان 7 بار دروازه حریفان را گشوده است.

- لیونل مسی در چهار دیدار خود برابر آرسنال در لیگ قهرمانان 6 گل به ثمر رسانده است. البته او هنوز در ورزشگاه امارات پایش به گل باز نشده است.
تاپیک جدید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18