موبایل روز

نسخه‌ی کامل: تست شخصیت شناسی با انگشتان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4
[عکس: 25_15انگشت.jpg]

من خودم 1 رو انتخاب کردم  Biggrin.gif

انگشتان

با استفاده از عکس و انتخاب انگشت شخصیت خود را بشناسید. آیا تا به حال به طور دقیق به انگشتان دستان خود نگاه کرده اید؟ تا به حال فکر کرده اید که به کدامیک علاقه بیشتری نسبت به بقیه دارید؟ با دقت نگاه کنید، سپس توضیح مربوط به آن را بخوانید.

با استفاده از عکس و انتخاب انگشت شخصیت خود را بشناسید.

انگشت شماره ۱

این انگشت نماد مسایل مادی و ثروت است و کسانی که این انگشت را انتخاب می کنند، اقتصاد دانان خوبی هستند و معمولاً از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار دارند.

انگشت شماره ۲

این انگشت نماد کار است و اشخاصی که به این انگشت اهمیت بیشتری می دهند انسان های کاری هستند و به طور کلی وجدان کاری خوبی دارند و موفقیت زیادی در کارها دارند.

انگشت شماره ۳

این انگشت میزان اهمیت به خود فرد را نشان می دهد، افرادی که این انگشت را انتخاب می کنند، در مورد همه چیز اول به خود اهمیت داده و تا حدودی خودپرست و خودخواه هستند.

انگشت شماره ۴

این انگشت نماد محبت و عشق است و کسانی که این انگشت را انتخاب می کنند، انسان های احساساتی و عاطفی هستند و همواره به دنبال محبت و خوشحال کردن دیگران هستند.

انگشت شماره ۵

این انگشت نماد خانواده و فرزند هست و کسانی که به این انگشت علاقمند هستند، افرادی هستند که به خانواده پایبند بوده و به زندگی مشترک و به طور کلی روابط بین افراد اهمیت می دهند.
من خداییش همیشه عاشق انگشت چهارمی بودم Shy.gif
Shy.gif سلام.منم انگشت شماره4همیشه دوست داشتم
این حرف دوستمون خیلی قشنگ بود
(25-12-2015، 12:59 PM)arefu نوشته: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
من خداییش همیشه عاشق انگشت چهارمی بودم  Shy.gif

حرفتون قشنگ بود
البته دوستان من بدونی ک متن رو بخونم قبلش همینطور ب تصویر نگاه کردم و گفتم درحال حاضر 1 رو میخام! :) ک معلومه الان پول و ثروت رو زیاد دوست دارم ولی بهش نمیرسم! :)
پاییز جون اشتباه میکنی انگشت ۴ عشقه. اون اشاره ک شما میگی انگشت ۲ هستش.
ماشالله همه عاشقن.
منم ۴ خخخخخخخ
هر کی انگشت ۵ رو انتخاب کرد اهل زندگیه بهش اعتبار میدم Shy.gif
من 5 رو انتخاب میکنم ولی عاشق انگشت چهارمم . اعتبار من فراموش نشه السانا
(25-12-2015، 01:22 PM)فاطما نوشته: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(25-12-2015، 12:59 PM)arefu نوشته: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
من خداییش همیشه عاشق انگشت چهارمی بودم  Shy.gif

حرفتون قشنگ بود

مرسی میخوای تا بازم ازاین حرفا بزنم عزیزجون Heart.gif
صفحات: 1 2 3 4